![]() |
Vriendjespolitiek
Het heeft lang geduurd, maar nu de N-VA op alle niveaus aan de vetpotten zit blijken zij ook niet immuun voor de vriendjespolitiek, politiek profitariaat, hand en spandiensten, etc.
Als men niet akkoord is met een politiecontrole hoeft men blijkbaar enkel laten vallen dat men 'Meneer Jambon kent'. Goed om weten. Intussen blijft het oorverdovend stil bij de N-VA. Het is zo ver gekomen dat de partij, noch deheer Jambon zelf uitdrukkelijk afstand neemt van deze insinuaties. Dit kan enkel gezien worden als een impliciete bevestiging. Quid de politieke verandering waar de hardwerkende vlaming voor gestemd heeft? |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20141216_01432192 |
Citaat:
"'Ik ken die man helemaal niet persoonlijk', reageert hij dinsdagavond bij monde van zijn kabinet." Kennelijk wenst meneer Jambon dit niet persoonlijk te bevestigen. Dat zou hem inderdaad in een lastig parket brengen als nadien een aantal dekseltjes van stinkende potjes gehaald worden. Ik herhaal: WAAR is de VERANDERING. |
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er iemand verontschuldigen dient aan te bieden, dan bent u het. |
Citaat:
Goe bezig... :roll: |
Ik ken Koning Phillip.
Dikke schande dat die niet reageert, normaal gezien moet hij uitdrukkelijk afstand nemen van mijn insinuatie. |
Citaat:
|
Citaat:
Een beetje zoals je van moslims hier verlangt dat ze zich expliciet distantiëren van hetgeen IS ergens ginderachter aan het uitsteken is, iets waar de moslims hier nochtans niets mee te maken hebben. IK HERHAAL: quid verandering? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder zie ik absoluut niet in wat de politieke ideologie van N-VA en Jambon te maken hebben met een over-zijn-toeren-zijnde automobilist die wat tegen de politie staat te roepen. Als zijn kabinet verklaart dat Jambon zegt de man niet te kennen, lijkt me dat me er dan voldoende. U bent hier werkelijk van een non-event een staatszaak aan het maken. |
Citaat:
Zolang de N-VA geen absolute meerderheid heeft en de regering uitsluitend uit N-VA mandatarissen bestaat kunnen we de N-VA nooit verantwoordelijk houden voor het beleid van de regering. Immers we weten dat elke verandering tegengehouden wordt door de tradito's. Zelf al bestaat de meerderheid in het Parlement uitsluitend uit N-VA mandatarissen aangevuld met één parlementslid van een traditionele partij, dan nog zal die ene tradito alle 'powers that be' in het Belgique �* papa aanwenden om elke verandering tegen te houden. Wat kunnen we hier dan aan doen als hardwerkende vlamingen? |
Citaat:
Telkens als ik iemand iets verstandigs hoor zeggen , vraag ik : Vlaams nationalist zeker ? En het antwoord is altijd : ja. Het begint op te vallen. ;-) |
Citaat:
Dus verontschuldigingen. En ge peinst gij toch zeker niet dat ik u de volgende keer nog een Duvel ga trakteren? Ge moogt hem zelf betalen en alleen opdrinken. . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be