![]() |
Dronken vakbondsleden dreigden mij te verkrachten op stakingsdag
Link
Op een universiteit godverdomme. Hiervan gaat een mens zijn bloed toch koken. Die dame had dit beter gefilmd en online gezwiert, dat waren onmiddellijk tienduizend minder gesyndiceerden. Moesten ze dat bij mijn vrouw lappen, ik ging erop af en die stonden in het nieuws 's avonds, daar was iemand kapot gegaan. Ik ook uiteindelijk, tegen 30 zatte idioten kunt ge het nooit halen, maar dit is toch ongelofelijk... |
Citaat:
Dat is inderdaad ONGELOFELIJK ! :magniet::magniet::magniet: |
Citaat:
|
Citaat:
Zeg maar : een Spaanse furie. |
http://www.sudinfo.be/1173012/articl...es-ont-du-se-c
Ook studenten moesten er aan geloven ... Proper land daar bij onze zuiderburen. . |
|
Citaat:
Gij doet mij denken aan die mop van dien tiep die naar een hoerenkot trok, en aan de bazin zei "hier, 500 euro, en nu wil ik een met dikke tetten en een smal foefke". De bazin roept naar boven op de trap: "Marie-Hélène, komt eens, er is er hier ene met ne grote mond en een klein pietje". . |
Citaat:
Dat helpt Schoof. :-D |
Citaat:
|
Het geluid van de laarzen galmt door de gangen :( En de vakbonden sluiten zoals altijd de rangen en bedekken dit met de mantel der liefde. Niets aan de hand, enkel wat "kleine misverstanden die volledig uit hun context getrokken worden".
Ik vind het erg dat de regering met dergelijke partijen aan tafel moet zitten. |
Geweldig toch die fantasietjes van de rechtse rakkers.
|
Citaat:
|
Ik begrijp niet waaropm de univ. zelf geen klacht indient. Ze hebben toch ook schade geleden. Dat over laten aan de studenten en onderzoekers is niet bepaald "courageux" van het bestuur.
|
Citaat:
Waar heb je die gekocht ? :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Vertel het ons. |
Citaat:
|
Blijkbaar is hun boodschap van toen toch niet doorgedrongen tot bij hun leden.
http://www.abvv.be/web/guest/news-nl/-/article/33516/ |
Citaat:
|
Citaat:
U beweert dat het fantasietjes zijn, dus U beschikt over informatie die de rest van ons niet heeft. Toch ? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be