Anselmo |
18 december 2014 18:21 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
(Bericht 7460505)
Blijkbaar is de beste burgemeester niet diegene die zijn stad het minst in de schulden gestoken heeft ...
.
|
Vreemde bedoening die "Mayor"-verkiezing.
http://www.worldmayor.com/contest_20...list-2014.html
Als ik het goed gegrepen heb, worden de kandidaten niet door de "foundation" zelf gekozen, maar moeten ze worden voorgesteld door kennissen van de kandidaat-burgemeester, die dan moeten "bewijzen" hoe goed hun kandidaat wel is.
Hier een uittreksel :
http://www.worldmayor.com/contest_20...r-termont.html
Vermits meestal de initialen worden vermeld, mag men ervan uitgaan, dat hier een Termont-fanclub aan het werk was.
Hier een kleine bloemlezing:
Citaat:
Gent is een heel leuke stad en onder zijn bestuur nog vriendelijker geworden. Zelf ken ik hem enkel uit de media, maar ik weet dat hij een heel hard werkend en bereikbaar iemand is met het hart op de juiste plaats en oog voor het algemeen belang, zonder daarom voorbij te gaan aan de kleine problemen waar ieder individu kan worden
|
Citaat:
Waarom is burgemeester Termont de beste van de wereld. Volgens mij is hij als inwoner van een wereldstad steeds opgewekt als hij contact heeft met zijn inwoners. Bovendien spreekt hij met een sappig Gents accent. Hij Is volgens mijn mening ook een bekwaam man
|
Citaat:
Daniël Termont is de enige gemeentelijke politicus die er in geslaagd is in een provincie hoofdstad in Vlaanderen, een breed progressief front te vormen door de ecologisten van GROEN, te laten samengaan met de Sociaal Democraten van de SP.a.
|
Citaat:
Termomt Daniël is de beste Burgermeester die ons al overkomen is een Ghent. Hij is een goede vriend al jaren toen mijn man nog in de in de gemeenteraad zat,van een andere partij, zegde hij Daniël word ooit de beste Bugervader van Ghent. En dat geeft hij intussen al ruimschoots bewezen.
|
Men mag zich afvragen, hoe al die loftuitingen bij de "Foundation" terecht zijn gekomen.
Voordien hadden nog niet velen over deze verkiezing gehoord.
Onze linkse vrienden kennende, waag ik het niet te veronderstellen, dat hier enige afspraken of coördinatie achter steekt.
Zo groot kan het ego van Termont toch niet zijn ?
|