Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Daniël Termont bij beste 3 burgemeesters van de wereld (https://forum.politics.be/showthread.php?t=211211)

Bert de wafel 18 december 2014 17:55

Daniël Termont bij beste 3 burgemeesters van de wereld

Citaat:

De Gentse burgemeester Daniël Termont (SP.A) is door een Britse stichting uitgeroepen tot een van de drie beste burgemeesters ter wereld. Geen enkele Belgische collega deed hem dat ooit voor.
Op 3 februari volgend jaar weten we of Termont de allerbeste burgemeester van de wereld is.

Bij deze, dikke proficiat !

De schoofzak 18 december 2014 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert de wafel (Bericht 7460502)
Op 3 februari volgend jaar weten we of Termont de allerbeste burgemeester van de wereld is.

Bij deze, dikke proficiat !

Blijkbaar is de beste burgemeester niet diegene die zijn stad het minst in de schulden gestoken heeft ...

.

Anselmo 18 december 2014 18:21

edit

Anselmo 18 december 2014 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7460505)
Blijkbaar is de beste burgemeester niet diegene die zijn stad het minst in de schulden gestoken heeft ...

.

Vreemde bedoening die "Mayor"-verkiezing.

http://www.worldmayor.com/contest_20...list-2014.html

Als ik het goed gegrepen heb, worden de kandidaten niet door de "foundation" zelf gekozen, maar moeten ze worden voorgesteld door kennissen van de kandidaat-burgemeester, die dan moeten "bewijzen" hoe goed hun kandidaat wel is.

Hier een uittreksel :

http://www.worldmayor.com/contest_20...r-termont.html

Vermits meestal de initialen worden vermeld, mag men ervan uitgaan, dat hier een Termont-fanclub aan het werk was.

Hier een kleine bloemlezing:

Citaat:

Gent is een heel leuke stad en onder zijn bestuur nog vriendelijker geworden. Zelf ken ik hem enkel uit de media, maar ik weet dat hij een heel hard werkend en bereikbaar iemand is met het hart op de juiste plaats en oog voor het algemeen belang, zonder daarom voorbij te gaan aan de kleine problemen waar ieder individu kan worden
Citaat:

Waarom is burgemeester Termont de beste van de wereld. Volgens mij is hij als inwoner van een wereldstad steeds opgewekt als hij contact heeft met zijn inwoners. Bovendien spreekt hij met een sappig Gents accent. Hij Is volgens mijn mening ook een bekwaam man
Citaat:

Daniël Termont is de enige gemeentelijke politicus die er in geslaagd is in een provincie hoofdstad in Vlaanderen, een breed progressief front te vormen door de ecologisten van GROEN, te laten samengaan met de Sociaal Democraten van de SP.a.
Citaat:

Termomt Daniël is de beste Burgermeester die ons al overkomen is een Ghent. Hij is een goede vriend al jaren toen mijn man nog in de in de gemeenteraad zat,van een andere partij, zegde hij Daniël word ooit de beste Bugervader van Ghent. En dat geeft hij intussen al ruimschoots bewezen.
Men mag zich afvragen, hoe al die loftuitingen bij de "Foundation" terecht zijn gekomen.
Voordien hadden nog niet velen over deze verkiezing gehoord.
Onze linkse vrienden kennende, waag ik het niet te veronderstellen, dat hier enige afspraken of coördinatie achter steekt.

Zo groot kan het ego van Termont toch niet zijn ?

Xenophon 18 december 2014 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 7460528)
Vreemde bedoening die "Mayor"-verkiezing.

http://www.worldmayor.com/contest_20...list-2014.html

Als ik het goed gegrepen heb, worden de kandidaten niet door de "foundation" zelf gekozen, maar moeten ze worden voorgesteld door kennissen van de kandidaat-burgemeester, die dan moeten "bewijzen" hoe goed hun kandidaat wel is.

Hier een uittreksel :

http://www.worldmayor.com/contest_20...r-termont.html

Vermits meestal de initialen worden vermeld, mag men ervan uitgaan, dat hier een Termont-fanclub aan het werk was.

Hier een kleine bloemlezing:

Men mag zich afvragen, hoe al die loftuitingen bij de "Foundation" terecht zijn gekomen.
Onze linkse vrienden kennende, waag ik het niet te veronderstellen, dat hier enige afspraken of coördinatie achter steekt.

Dat is gewoon een farce.

Lange Limburger 18 december 2014 18:45

Welke criteria hebben ze daarvoor gebruikt?
Het meeste aantal uren per jaar zat zijn?
Een onverstaanbaar taaltje broebelen dat niemand begrijpt?
Het rapste de valiezen kunnen pakken als de N-VA aan de macht komt?
...
PS: mag gerust aangevuld worden.

Hypochonder 18 december 2014 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7460538)
Dat is gewoon een farce.

Het is inderdaad een klucht. Misschien moet die foundation er eens op gewezen worden hoeveel cumuls Termont wel niet heeft en hoe corrupt en frauduleus zijn partij is.

Charlie don't Surf 18 december 2014 19:04

Kim Clijsters laat weten dat voor haar alle prestaties evenwaardig zijn ...

Allesstroomt 18 december 2014 19:11

Als De Wever Janssens niet had verjaagd had Janssens vermoedelijk nog beter gescoord dan Termont.

Lange Limburger 18 december 2014 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Allesstroomt (Bericht 7460581)
Als De Wever Janssens niet had verjaagd had Janssens vermoedelijk nog beter gescoord dan Termont.

:rofl:

Zijn ze op zoek naar de grootste bleiter onder de burgemeesters? Dan maakt(e) Janssens inderdaad kans.

Allesstroomt 18 december 2014 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lange Limburger (Bericht 7460582)
:rofl:

Wat ? De Wever gaat nooit prijzen winnen hoor, tenzij ze er eentje op maat voor hem schrijven. Beste prijs voor een nieuwbouw studentenpolitiestad of zoiets.

Lange Limburger 18 december 2014 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Allesstroomt (Bericht 7460587)
Wat ? De Wever gaat nooit prijzen winnen hoor, tenzij ze er eentje op maat voor hem schrijven. Beste prijs voor een nieuwbouw studentenpolitiestad of zoiets.

Ik denk dat dat echt niet een zorg voor De Wever is. :roll:

IanVD 18 december 2014 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Allesstroomt (Bericht 7460581)

De mensen in Antwerpen vonden dus dat De Wever een betere burgemeester zou zijn.

Bert de wafel 18 december 2014 19:46

Toch wel gek, een Vlaamse burgemeester die samen Vlaanderen met de stad Gent in de kijker zet op mondiaal vlak.
Het Vlaanderen waarvoor mensen hier dag en nacht hun gal komen spuien, hun ziel verkopen, sterven als het moet.
En toch ontbreekt hier de allerkleinste vorm van sympathie.

Ik scandeer het graag met jullie mee: Leve VLAANDEREN ! Leve VLAANDEREN !

Lange Limburger 18 december 2014 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert de wafel (Bericht 7460636)
Toch wel gek, een Vlaamse burgemeester die samen Vlaanderen met de stad Gent in de kijker zet op mondiaal vlak.
Het Vlaanderen waarvoor mensen hier dag en nacht hun gal komen spuien, hun ziel verkopen, sterven als het moet.

Een Termont-Vlaanderen is niet mijn Vlaanderen. Want Termont is helemaal niet trots om Vlaming te zijn.

Gipsy 18 december 2014 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert de wafel (Bericht 7460636)

De overgrote meerderheid van de wereldbevolking heeft niet eens een vermoeden van het bestaan van Belgie, laat staan Vlaanderen, laat staan een piepklein boerendorpje Gent naast dat ander gehucht Antwerpen dat alleen maar in zakenmilieus als haven is gekend.

Allesstroomt 18 december 2014 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IanVD (Bericht 7460632)
De mensen in Antwerpen vonden dus dat De Wever een betere burgemeester zou zijn.

Antwerpenaars kijken weleens meer diep in het glas.

Xenophon 18 december 2014 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7460661)
De overgrote meerderheid van de wereldbevolking heeft niet eens een vermoeden van het bestaan van Belgie, laat staan Vlaanderen, laat staan een piepklein boerendorpje Gent naast dat ander gehucht Antwerpen dat alleen maar in zakenmilieus als haven is gekend.

Neenee, Termont is de beste, ons bomma zei dat ook.

Knuppel 18 december 2014 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 7460528)

Termont is een fervente twitteraar en heeft 11.000 followers.
Daarmee is al iets te coördineren, hé?

Ja_an 18 december 2014 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lange Limburger (Bericht 7460641)
Een Termont-Vlaanderen is niet mijn Vlaanderen. Want Termont is helemaal niet trots om Vlaming te zijn.

Aan uw nickname te zien bent u zelf geen Vlaming, dan heeft u geen recht van spreken.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7460733)
Termont is een fervente twitteraar en heeft 11.000 followers.
Daarmee is al iets te coördineren, hé?

Dat is amateurisme, twitter. Het echte netwerk van Termont is andere koek. Door en door corrupt, alle 'stemmen' ingekocht. Daar kan Qatar nog iets van leren. Een aantal maand na Termonts 'afscheid' van de politiek zullen er daar nog een paar lijken uit de kast vallen in Gent.

Met goedkeuring van Di Rupo een paar miljoen uit grootstedenfonds ingezet voor eigen persoonlijk gewin, de Gentenaars zullen dan wel 'zien'.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be