![]() |
DHL-probleem, een indicatie van overbevolking
In het DHL-dossier steken de franstalige partijen op een schandelijke wijze stokken tussen de wielen omdat zij de Vlamingen geen extra jobs gunnen en ook omdat zij de rijke franstalige kiezers in de Brusselse rand tegemoet willen komen. Toch legt het DHL-probleem ook een ander fundamenteel probleem bloot, nl. het probleem van de overbevolking. Ons land is vol, en vol is vol. In dit overbevolkte land is er dan ook geen plaats voor nog meer vreemdelingen.
|
Citaat:
|
Guy, Guy, stuur die makkakken weg (niet met nachtvluchten uiteraard) en uw probleem is opgelost?
|
:rofl: Bouw gewoon een paar woonboten en stuur die Atlantische Oceaan op. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze eens beginnen met al die hollanders in brasschaat buiten te shotten. |
Citaat:
Zoveel rijkdom en toch zoveel klagende en ongelukkige mensen (die voor het VB stemmen als DE oplossing zien, en dus ook nog dom zijn), is dat nu niet zielig? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het DHL probleem is heel simpel....het is een 'confederatie"(gebrek aan) probleem.
Was Belgie een confederatie zoals bv. Zwitserland zou er geen probleem zijn aangezien Vlaanderen het zou oplossen. Vergeet die mensen die klagen over nachtlawaai zonder reden en laat DHL maar komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me eigenlijk af waarom die vluchten toch altijd een deel over Brussel moeten. Een kleine kosten-baten analyse leert toch direct dat alles over Vlaanderen moet?
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo is het duidelijk dat vluchten boven een dunbevolkt gebied (Vlaamse Noordrand) minder kost aan de maatschappij dan vluchten boven Brussel. |
Citaat:
Kom kom, de regeringen hebben gefaald in dit dossier en DHL heeft daar gewillig gebruik van gemaakt. PS : als je naar mijn profiel kijkt zie je dat ik er meer van weet dan jij want IK woon er. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be