![]() |
Wie draait op voor alle schade?
In de buurt van mijn kantoor stond maandag een stakerspikket (een man of 10) die de doorgang afsloten voor een kantoorzone voor enkele duizenden.
Om de sfeer er wat in te houden, en ook om mooie selfies te kunnen maken verbranden ze auto banden en paletten ect. De afsfalt die er nog maar enkele maanden lag is nu vol putten. Wie zal ee opdraaien voor deze schade? Lopen er onderzoeken naar dit soort malversaties? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat asvalt leggen wel iets meer kost dan vuil weghalen. Daarnaast kan ke toch makkelijk achterhalen wie aan welke piketten stond
Die schade is normaal? |
Citaat:
Overal : wie kan daarop antwoorden. :-( |
Citaat:
En je had kunnen enkele nummerplaten van auto's noteren die daar stonden (want die piketters komen niet met het openbaar vervoer ...). En om "leuke tegenreacties" vanwege de zelfverklaarde democraten te voorkomen, liefst anoniem werken, op de een of andere manier. . |
De kleine man, wie anders?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit kan toch vastgesteld worden. Verder geen commentaar op de schade? |
Citaat:
Het is immers een klachtmisdrijf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stuur de factuur gewoon naar de twee grootste vakbonden, die zijn zo rijk als de zee diep is...
|
Citaat:
Waarom laat onze overheid het hierbij. Ik sta 5 min fout geparkeerd en heb 75 eur aan mn been. Deze mensen vernietigen enkele duizenden euros en niets |
Citaat:
|
Citaat:
Ach, ze zouden veel zwaarder moeten optreden tegen dat links tuig. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be