![]() |
Het is gebeurd: Adil is de Slimste Mens ter Wereld
Bron
Detail tekst: Citaat:
Arm Vlaanderen (België) :roll: Graag reactie :-D |
Citaat:
Gelukkig voor hem mocht Annemans niet meedoen. :-D |
Citaat:
|
De titel klopt eigenlijk niet, hij heeft een tv-spelletje gewonnen, zoiets als blokken of hoger-lager...
De slimste mens ter wereld zal waarschijnlijk wel een ander soort vragen krijgen dan welke koekjs een bv eet of zo... |
Vroeger meende ik dat BV stond voor Beperkt Verstandelijke.
Ik heb mijn mening daarover moeten herzien. :rofl: |
Niemand kan zeggen dat met deze man geen positief beeld van de allochtoon, zelf Marokkaan, getekend werd.
Of dit door de zender "gewild" werd is bijkomstig. Indien hij niet "gebriefd" werd, toonde hij een goede algemene kennis, ook van zaken waarvan men dat niet verwacht. Alleen, waarom moest men hem af en toe eens "helpen".(b.v. gevangenis = bevrijding ) M.i. overbodig. Verdiende winnaar. |
Gisteren voor de eerste keer eens gekeken
Als dit het niveau van humor is waar de gemiddelde Vlaming op kickt, dan hoeft het voor mij niet meer. "Mijn vrouw roept als ik ze poep" hoezee |
Niet meer gevolgd sinds het op vier is.
Ooit was Woestijnvis leuk, zelfs grensverleggend. |
Vreemd. Mensen die een topic openen over tv-programma's waar ze niet naar kijken.
|
Citaat:
|
't pikt he, wanneer uw gevoelens van superioriteit als blanke man op de proef worden gesteld.
|
Citaat:
Ik snap de motivatie van de topic starter niet. Hier krijg je dan een persoon die mocht hij Jan Janssen noemen de ideale vlaamse schoonzoon kan zijn, maar toch moet er weer wat bruine saus over worden gegoten... |
Dit is een amusementsprogramma waar toch wat Vlamingen naar kijken. Niet meer maar ook niet minder.
|
De racistische anti-racisten kunnen het weer niet laten.
Adil heeft verdiend gewonnen, een leuke jongeman die alhoewel Franstalig quasi perfect Nederlands spreekt en dan ook nog eens van alles op de hoogte is. Voor mij had Bart de Pauw evengoed kunnen winnen, die heeft zichzelf in de verdommenis gereden door zich niet te laten zakken op een bepaald ogenblik. Een duidelijk teken dat allochtonen mèt talent, kennis en meer dan vijf hersencellen hier ook gewoon kunnen inpassen in de maatschappij. Het zijn niet de Adils die "gediscrimineerd" worden en niet aan werk geraken. |
Citaat:
|
Adil El Arbi is zelfstandige. Heeft dus zelf zijn plek op de arbeidsmarkt veroverd.
|
Citaat:
maar de titel slimste mens, is gewoon een journalistieke wierookbeneveling van mensen die blijkbaar tijdhebben om heledagen de gazetten te lezen. ondervraag mij over mijn vakgebied samen met mijn collega' sen dan gaan we een wedstrijdje slimste mens spelen dat iedereen tegen ons verliest... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be