![]() |
Afghaanse taliban veroordelen bloedige aanslag Pakistaanse taliban
Kan het nog zieliger en achterlijker met die taliban moslims ?
Ziet U het verschil tussen een Pakistaanse taliban en een Afghaanse taliban ? Ik niet en de rest van de wereld ook niet. Allebei moeten ze voor eens en voorgoed van de aarde weggeveegd worden. Zonder vorm van proces aub. Citaat:
|
Citaat:
|
Het is idd. angstaanjagend. De ene week is het die organisatie, en de andere week da andere. En als het er dan toevallig net iets over is zoals in Pakisten, komen die andere barbaren hypocriet zeggen dat ze er niets mee te maken heeft. Ze willen blijkbaar nog net aanvaard worden door andere minder gematigde maar toch nog terroristische organisties.
De basis blijft nog altijd die islam. Schaf die af en je hebt minder achterlijkheid en minder barbarisme bij de extreme groeperingen van die godsdienst. Laten we vooral niet vergeten en onthouden dat de reactie van gematigde moslims er wel is, maar bijlange na niet zo hevig als die van niet-moslims. |
Citaat:
|
Er is al lang een split tussen de Afghaanse en de Pakistaanse Taliban. De ISI (de Pakistaanse inlichtingendienst) steunt al sinds de jaren negentig de Taliban in Afghanistan om op die manier hun invloed in de regio uit te breiden. In eigen land daarentegen zijn ze natuurlijk niet zo happig om zo'n organisatie te hebben.
|
Nogal hypocriet. Moslimfundamentalisten trekken zich nergens ter wereld iets aan van mensenrechten. Wat de Pakistaanse Taliban deden is weerzinwekkend, maar is in feite niet anders dan wat hun spitsbroeders in Beslan deden. Ik herinner me nog de 3 Indonesische christelijke schoolmeisjes die op weg naar huis, door extremisten werden onthoofd en wiens hoofden op de spijlen van het hekwerk rond de school werden gespietst. En de Afghaanse Taliban, kom zeg. Hoeveel kinderen hebben die al niet doelbewust opgeblazen met hun bommen en zelfmoordacties?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be