![]() |
De EU moet zich niet moeien met de Oosterweelverbinding.
Met de dag wordt mijn afkeer van de Europese Unie groter en groter. Ook hier wat betreft de Oosterweelverbinding, waar moeit die Europese Unie zich mee !
Ik roep de Vlaamse regering op om de afkeuring van de Europese Unie volledig naast zich neer te leggen en te negeren en direct verder te gaan op de plannen die eerder werden goedgekeurd door de Vlaamse regering. Het wordt hoog tijd dat de verkeersopstopping rond Antwerpen structureel wordt aangepakt. Een pluspuntje als de Vlaamse regering toch plooit voor de EU, wat ze 99% zeker zal doen, is dat de afkeer van de Europese Unie bij het Vlaamse volk met de dag groter zal worden. Hopelijk wordt de uittreding uit de Europese Unie bij de volgende verkiezingen een hoofdthema en staat er tegen dan een sterke Vlaams nationalistisch en anti EU (=VS-collabo's) partij op. |
Citaat:
|
Vergeet niet dat het Europese aanbestedingssysteem ook voordelig is voor Vlaamse bedrijven zoals De Nul en CFE
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U slaat de bal dus 100% verkeerd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De dag dat er eender in welk van deze landen een regering aan de macht komt die tegen EU is en die er uit stappen zit de EU op zijn gat. Einde van het verhaal. Spijtig dat het een verhaal zal geweest zijn dat ons heeeel veel schade zal berokkend hebben en ontzettend veel geld zal gekost hebben. |
Citaat:
Hier hou je hart vast als ze hier en daar een putje in het wegdek moeten gaan dichten. Dat begint gewoonlijk met 25 km paaltjes neer te zetten om alles over één rijstrook te leiden om vervolgens in bouw verlof te vertrekken. gedurende gans die tijd zie je nergens nog iets bougeren. Ook dikwijls het verkeer niet meer, alles pot vast. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn twee dingen die moeten gebeuren en allebei zo rap als mogelijk. Einde van België en einde van de EU. |
Citaat:
Weet je, stort gij iedere maand een derde van uw loon op mijn rekening en dan zal ik bijleggen wanneer gij een nieuwe auto koopt, maar ge moet dan wel die kopen die ik voor u bepaal hé, want ik leg toch bij bij je aankoop hé!!!!! Of dacht ge dat bij de EU het geld uit de bomen komt vallen? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be