![]() |
geen snoepreizen meer voor de koning
Koning zou voortaan zelf zijn snoepreisjes moeten financieren. Zal een streep door de rekening zijn denk ik.
|
Citaat:
Er is trouwens al een draad over. |
Citaat:
|
Het is niet echt abnormaal te noemen dat een staatshoofd met een privejet/legerjet op reis gaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat hij de roi voor zijn politieke kar spande natuurlijk ! . |
Hopelijk gaan de ministers en ambtenaren even goed verplicht worden om te snoeien in onverantwoorde uitgaven. Daar zit de grote poen die kan bespaard worden.
|
Citaat:
Of worden die verkozen door het volk ? |
Los van het gezaag over erfopvolging:
Als het staatshoofd met een commerciele vlieger meevliegt, wat voor veiligheidsnachtmerrie zou dat met zich meebrengen ? |
Citaat:
Moest ik in de plaats van de koning zijn dan zou ik volgend jaar om het land te kloten economy met de familie vliegen naar Indonesie. Wat een afgang voor Belgie in buitenland (enfin als het nog verder kan afgaan). Geef toe dat men hem aan het zoeken is. Amper één dag nadat hij vertrokken is beslist men dit. Albert heeft daarin overdreven maar Phillippe heeft van dit voorrecht veel minder gebruik gemaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of vind jij dat een staatshoofd niet beveiligd moet worden ? Dat zou zeer naief zijn van u. |
Citaat:
als de regering/parlement beslist dat hij enkel en alleen militaire vliegtuigen mag gebruiken en ze zelfs MOET gebruiken dan zijn de kosten voor de staat. het is populistisch en nogal simpel hem eerst te verplichten met het leger te gaan en nu moreel verontwaardigd te zijn dat hij zelf niet betaalt zijn de kosten voor hem moet hij de vrijheid krijgen zelf zijn vlucht te kiezen. met vueling d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be