Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Premier Michel ernstig met de dood bedreigd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=211495)

marie daenen 22 december 2014 22:22

Premier Michel ernstig met de dood bedreigd

Volgens de standaard en Knack wordt premier Michel al maanden lang gericht met de dood bedreigd. De veiligheidsdiensten nemen de bedreiging ernstig.
Wat wil je na al die opruiende en racistische oproertaal van onze linkse vrienden.

Eduard Khil 22 december 2014 22:30

wederom een reden waarom alle linksen in den bak moeten. Ze zijn een bedreiging voor de democratie

Demper 22 december 2014 22:32

mwa, hij kreeg mayonaise op zijne frak

Pandareus 22 december 2014 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7466121)

Zolang het maar geen pindasaus is.

AVV.VVK 23 december 2014 00:17

Citaat:

was beter ketchup geweest : rood past meer bij de politieke waan-achtergrond van de daders...

Johnny Blaze 23 december 2014 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7466116)
wederom een reden waarom alle linksen in den bak moeten. Ze zijn een bedreiging voor de democratie

Ik vind die eberhat beter als u. Ge gooit de saus de saus er te dik op.

andev 23 december 2014 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 7466261)
Ik vind die eberhat beter als u. Ge gooit de saus de saus er te dik op.

Tja, de daders waren tegen "besparingen"! Ze zouden liever blijven profiteren en geld rondstrooien dat ze niet hebben. De Flaminganten moeten maar verder betalen, zoals ze gewoon waren...
En ze hadden moeten weten dat Michel zijn frieten liever heeft met pickles, niet met mayonaise!

Johnny Blaze 23 december 2014 01:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 7466262)
Tja, de daders waren tegen "besparingen"! Ze zouden liever blijven profiteren en geld rondstrooien dat ze niet hebben. De Flaminganten moeten maar verder betalen, zoals ze gewoon waren...
En ze hadden moeten weten dat Michel zijn frieten liever heeft met pickles, niet met mayonaise!

Mijn reactie was op vorm, niet op inhoud. Voor mij mag die kut een paar goei kletse rond haar oren krijgen hoor.

Garry 23 december 2014 01:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 7466265)
Mijn reactie was op vorm, niet op inhoud. Voor mij mag die kut een paar goei kletse rond haar oren krijgen hoor.

Kletsen? En wie gaat het kuisen van die tapijten betalen? Bij mij kregen ze een dik gepeperde rekening en ieder vlek je, of het nu van die
frieten en mayonaise was of niet, zou er compleet uit moeten zijn of ze konden opdraaien voor gans het spel te vervangen. Ze zouden dan direct weten wat besparen is want ze zouden de eerst komende twee maand geen frieten met mayonaise moeten kopen en eten.

Universalia 23 december 2014 06:56

Je bent fan van de man in kwestie of je bent het niet. (zijn politieke standpunten)

Ik vind het een laagbijdegrondse actie. :roll:

Een vuurvreter had ook best leuk geweest om met te gooien maar kom laat ons niet overdrijven. :-D

marie daenen 23 december 2014 07:26

Citaat:

marie daenen 23 december 2014 07:26

Citaat:

Het gaat niet om dat pak mayonnaise met of zonder frieten. Hij krijgt al sinds september doodsbedreigingen met de kogel.

reservespeler 23 december 2014 07:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 7466109)
Volgens de standaard en Knack wordt premier Michel al maanden lang gericht met de dood bedreigd. De veiligheidsdiensten nemen de bedreiging ernstig.
Wat wil je na al die opruiende en racistische oproertaal van onze linkse vrienden.

Naar het schijnt kreeg ie een pakje friet met mayonaise over zich heen.

reservespeler 23 december 2014 07:33

Citaat:

Met de frieten erbij hé.

reservespeler 23 december 2014 07:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7466127)
Zolang het maar geen pindasaus is.

Is ie allergisch voor pinda's?

reservespeler 23 december 2014 07:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7466252)
was beter ketchup geweest : rood past meer bij de politieke waan-achtergrond van de daders...

Ze wilden de schuld op Bart De Wever steken.
Die eet geen frieten en geen mayonaise meer.

reservespeler 23 december 2014 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 7466402)
Het gaat niet om dat pak mayonnaise met of zonder frieten. Hij krijgt al sinds september doodsbedreigingen met de kogel.

Ik hoop dat ze die persoon (man / vrouw) snel oppakken en een voorbeeldstraf geven.

Voor zo'n zaken zouden ze de schandpaal terug boven moeten halen.

hamac 23 december 2014 07:40

Dat ruikt toch naar een geval van sfeerschepping. Zou er geen rechter te vinden zijn - desnoods na enkele pogingen - die deze partijen buiten de wet zou willen stellen?

reservespeler 23 december 2014 07:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7466413)
Dat ruikt toch naar een geval van sfeerschepping. Zou er geen rechter te vinden zijn - desnoods na enkele pogingen - die deze partijen buiten de wet zou willen stellen?

Welke partijen?

marie daenen 23 december 2014 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7466415)
Welke partijen?

De links gepeupel partijen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be