![]() |
Loonhandicap daalt fors
De loonhandicap van de Belgische bedrijven is dankzij de regering Di Rupo gedaald tot 2,9 procent.(DS)
Deze cijfers worden bevestigd door VBO topman P. Timmermans. Zo zie je dat je niet noodzakelijk links moet zijn om het beleid van het kabinet Di Rupo op bepaalde punten te waarderen. Vlaams-nationalisten zullen, in navolging van hun Antwerps orakel, nooit die intellectuele eerlijkheid kunnen opbrengen. |
Danku DiRupo. Maar dat kunnen de zwakkelingen van rechts nooit uit hun strottenhoofd geduwd krijgen. Zonder het vandaag te appreciëren, zal de geschiedenis Di Rupo sterk waarderen: een pak onopvallende maar zeer efficënte maatregelen uitvoeren en vooral zeer sterk stand houden tijdens de zwaarste economische crsis sinds de Grote Depressie.
Je moet het maar doen. |
Een volledige legislatuur van Di Rupo, om de loonhandicap (volgens die cijfers die ..) met een derde te verminderen,
dat noem ik gene vette. Wat ik wel aanneem: ze zijn overeen gekomen om wat sussende taal te spreken. De top van de vakbond is alweer gerust dat de leden hun lidgeld gaan blijven betalen. Want de leden zijn er in getuind: zonder de vakbond gaat het zogezegd niet. . |
Citaat:
Begin alvast al maar met excuses te zoeken. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Weer eens is met dit bericht het bewijs geleverd dat gans de herrie die we de voorbije weken hebben meegemaakt louter politiek geïnspireerd is. Gewoon een sectair gedrag, een buitengewone graad van intolerantie omdat zij de macht niet meer in handen hebben. PS, SPa, ABVV en ACV geven allemaal blijk van inciviek gedrag. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Wat maakt het ook uit? enkel resultaten tellen voor deze jongen en eigenlijk voor iedereen. Al de rest is masturbatie, maar in een democratie hoort dat er bij. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is het nu eigenlijk? |
Citaat:
Al eens gekeken hoe lang die regering juist aan de macht geweest is? Al ooit van het record regeringsonderhandelingen gehoord? |
Citaat:
Trouwens, we zullen eens zien hoe het met de loonhandicap gesteld is op het einde van de legislatuur van de huidige regering, die zal wel iets lager liggen dan die magere 2,9% wat nog altijd veel te veel is. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb anders de indruk dat er achter de coulissen heel wat animositeit heerst... |
Citaat:
|
Op het nieuws kwamen bedrijfsleiders aan het woord : in de maakindustrie is de loonhandicap met de buurlanden nog steeds 15-20%.
Er is niets veranderd! |
Citaat:
Ik weet dat dit in sommige politieke middens not done is, maar daar veeg ik mijn voeten aan. |
Citaat:
Enkel alleen als een maatregel negatief is voor de rechtsen zijn alleen maar de sossen verantwoordelijk, anders "was het onder druk". |
Citaat:
Kijk maar eens naar het enorm toegenomen aantal werklozen in Vlaanderen onder Muyters. |
Geen link? Zal wel weer niets zijn dan...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be