![]() |
Kerst En Nieuwjaar
Wa gaade FRETTEN en ZUIPEN ??Krabbelt het hier maar alonder os ge wilt gastses !!!
Ikke de katte uit de gebuurte ! |
Cola light en stokbrood met préparé
|
paardenbiefstuk op een bedje van paardengehakt en een salade van gemarineerde paardenreepjes. Afgewerkt met een saus van paardenbloed
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben uitgenodigd bij Charles Michel voor een pakske friet met mayonaise.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Wilt ge niet weten wat ge eet misschien? |
Victor Hugo schreef ooit : « C’est une triste chose de songer que la nature parle et que le genre humain n’écoute pas. » ( "het is triest te weten dat de natuur spreekt maar de mens niet luistert" ).
Wanneer ik de foto van een paardenslachterij zie, dan denk ik aan dat filmpje over het paard dat met een ziek kind communiceert. Of hoe de mens veel kan leren van het dierenrijk ... maar ze liever vernietigt ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Den ouderwetsen gaat gevulde kalkoen eten .
Met bosbessen . En kroketten . Op nieuwjaar , verrassingsfeestje bij de vrienden . Verrassing ... Het voorgerecht gaat alweer oesters zijn . Ook de Thaise soep zal niet ontbreken. Verrassing ... |
Verse kroketten 8-)
|
Ooit eens uitgenodigd geweest bij de vrienden op oudejaarsavond .
Goed gegeten en gedronken , daar niet van . Dan werd er een bijdrage van 25 euro per per persoon gevraagd . Verrassend ... |
Citaat:
Willen fretten en zuipen op andermans kosten? Wees blij dat je mocht gaan voor 25€ Moe je ne fliter rond uw oren hebben? :evil: |
Citaat:
|
Voorgerecht: Een Marsen een Nuts
Hoofdgerecht: Patatje oorlog. Nagerecht: Negerzoenen. |
Citaat:
Waarom dan een bijdrage voor oesters , hertenfilet en consoorten . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be