![]() |
Werk slecht verdeeld in België!?
Nergens hoor ik zoveel verhalen over overuren kloppen als in België. Al dan niet in het zwart. Natuurlijk huiveren deze mensen als ze nog langer moeten werken voor hun pensioen. Zou men in België de werkgevers niet beter sensibiliseren om werk beter te verdelen onder meerdere mensen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij de Stasi overal moet volgen. |
OEF! Dat komt steeds terug op dit forum.Namelijk dat een deel lui is, en een ander deel ijvert in België. Als ik me niet vergis is dit een Bourgondisch trekje!?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Speciaal voor de luie mensen in België zou men het recht op een basisinkomen kunnen vervangen door de wet, recht op onderdak, meer in de verf te zetten. Alzo krijg je daklozenopvang en moet men wel werken als men er echt weg wil.
|
Het zou ook wel eens kunnen dat de vdab niet zo goed is in jobs linken aan werkzoekenden?
Maar in het vullen van de computers zijn ze kampioen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor hen is al de rest bijzaak. |
Citaat:
Net zoals voor werknemers een zo hoog mogelijk loon voor hun werk op de eerste plaats komt. Daar is niets verkeerd mee. |
Citaat:
|
Citaat:
Deze week zag ik 3X een verslaafde dakloze in de inkomhall v.d. plaatselijke bib haar roes uitslapen. De eerste X liet de politie (met 3 combi's !) haar wegvoeren met het Rode Kruis. De 2de & 3de X moest ze haar boeltje samenrapen en RECHT staan (tegen een chauffage radiator). Totdaar: de "toepassing" van de wetten. De politie maakt zich hier 100 % belachelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vreemde landen is het dan gewoon iemand anders aannemen. Dat kan daar omdat het daar toch maar meestal productiewerk is. In België verwacht men niet alleen meer van een werknemer qua complexiteit , maar dan ook nog eens de boel opjagen is erg onrealistisch!! Bovenstaande is gelukkig niet te veralgemenen!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be