Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Zou het waar durven zijn? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=211589)

andev 25 december 2014 11:10

Zou het waar durven zijn?

Citaat:

Is dit nog normaal, ja, in Belgie wel maar nergens anders!
Zijn wij nu ezels of wat zijn wij eigenlijk?

Ik ben vandaag wat kledij naar Franske gaan brengen, in de Kapellekesbaan te Kapellen maar ben wel even geschrokken.

Deze krotbarrak (zie foto) is toegewezen aan een inwoner van Kapellen.

Zonder verwarming, zonder douche en zonder elektriciteit.

Je kan zeggen: beter in een barrak dan in een kartonnen doos te slapen.
Dus Franske, je mag je van de overheid hiermee gelukkig prijzen.
Hij mag zich wel elke week wassen in 't Geriatrisch centrum te K.
Wat is de overheid enorm royaal voor u!!!!
Om het verschil duidelijk te maken ben ik speciaal gereden naar een woning opgekocht door het OCMW van K.
op de Axelsebaan in K. naast 'de Gouden leeuw'.
In deze woning wonen nu Oostblokkers, ze mogen niet werken omdat ze nog NIET geregulariseerd zijn, maar krijgen toch gratis alle luxe.
Verwarming, mazout, douche, TV, schotelantenne, wasmachine, bedden, tafels, stoelen, kasten, fietsen, en nog geld ook om te winkelen.
Die familie kwam naar hier omdat 2 van hun kinderen wat misvormingen hadden door de ramp van Tchernobyl, en omdat ze hier gratis geopereerd kunnen worden.

Maar ons eigen volk zoals Franske, een beetje simpel marginaaltje kan op z'n kin kloppen.
Een tijdje geleden zat een oud vrouwtje al 3 maanden met een dikke jas aan in haar huurwoning,

haar stookolie was op en ze had geen geld om er te kopen,
Annie een helpster van 't OCMW wou dit voor haar regelen maar kreeg als antwoord van 't OCMW dat ze niets mochten geven

omdat dit vrouwtje geen eigendom had om beslag op te leggen.
Annie heeft dan haar eigen leverancier aangesproken en deze heeft het vrouwtje geholpen zodat ze in kleine schijfjes mocht betalen.
Dat is DISCRIMINATIE van onze eigen bevolking!!!!!

Terwijl een week voordien een Albanees gezin alles kreeg; een warme woning met alle toebehoren en 200 euro extra om te winkelen.
HIER IN DIT APELAND VINDT IEDEREEN DIT NORMAAL!
'k ben er NIET fier op Belg te zijn!!!

(En dan zwijgen we nog over honderden illegalen die gratis in hotels verblijven...)

Iets uit de internetberichten...
Hebben we al meer gelezen met bijpassende verwondering, twijfels enz
Toch iets om even bij stil te staan, in deze kerstperiode. Sommigen zullen liever hebben dat dergelijke berichten niet uitgebazuind worden...
Andere zullen meteen weten dat dit een vals bericht is, niet bestaande situatie...

reservespeler 25 december 2014 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 7469335)
Hebben we al meer gelezen met bijpassende verwondering, twijfels enz
Toch iets om even bij stil te staan, in deze kerstperiode. Sommigen zullen liever hebben dat dergelijke berichten niet uitgebazuind worden...
Andere zullen meteen weten dat dit een vals bericht is, niet bestaande situatie...

Mooie foto.

Hypochonder 25 december 2014 11:15

Is nog altijd het gevolg van het desastreuze linkse knuffelbeleid van de sossen.

Klein Licht 29 december 2014 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 7469335)

Doet mij denken aan dat verhaaltje van die mevrouw van de bank die al het geld moest afgeven

Hoeveel van zulke proza moeten jullie eigenlijk dagelijks lezen om de waakvlam aan te houden?

Marie van de koster 31 december 2014 14:38

Ik ken geen Kapellekensbaan in Kapellen :?

dalibor 31 december 2014 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7469340)
Is nog altijd het gevolg van het desastreuze linkse knuffelbeleid van de sossen.

Is een hoax. Goedgelovig man.

maddox 31 december 2014 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7477422)
Is een hoax. Goedgelovig man.

Helaas is het een samenvoegsel van wel bestaande mistoestanden.

Ik ken een aantal alleenstaanden die zelfs met een vaste baan regelmatig in financieel nauwe schoentjes staan. En dan bedoel ik niet dat ze een nieuwe 60" 4K flatscreen gekocht hebben.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be