![]() |
Brusselse schepen brengt Francken en Hitler samen in filmpje
Citaat:
Het niveau van de Brusselse PS stijgt met de dag. Hadden we een hele tijd geleden al niet voorspeld dat de PS zelf de confrontatie zou zoeken eens ze van de macht waren verdreven? Hier zien we het zoveelste voorbeeld ervan. |
Uitstekende zet. Ik kan zoiets enkel toejuichen.
|
![]() |
![]() |
Wil je die mongoloïde gif's eens elders posten? Open een topic waar je je kan uitleven.
|
Les nouveaux bolsjewieques sont arrivee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Wie durft nu nog zeggen dat N-VA niet goed bezig is?
|
En zou er nu Vlaamse pers zijn die die man gaat vragen wat hij daar eigenlijk mee wil bereiken ?
In het Nederlands vragen, bedoel ik dan nog. Wat denken de belgicistische forummers dat die kwiet daarmee beoogt te bereiken? Verdere polarisering ? Dat is dan goed natuurlijk. . |
1 Bijlage(n)
|
Politiek op kleuterniveau. Een truck naar Wallonië sturen met fake geld, taarten gaan afgeven bij de politie om de burgemeester te kloten (natuurlijk met het fiat van) en filmpjes maken aan de andere zijde met een parodie op het nazisme.
Enfin, tenslotte heeft het volk de politiekers die het verdient. |
Filmpjes het net staat er vol van.
Deze sloeg wel de nagel op de kop dacht ik. Hitler door Alex :rofl: |
Mayeur bewijst dat de NVA hitleriaans is
Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) en Adolf Hitler passeren de revue in een filmpje met nieuwjaarswensen van de Brusselse burgemeester Yvan Mayeur.
https://www.youtube.com/watch?v=5Sw1r8CYM-U |
Mayeur bewijst dat de NVA hitleriaans is
Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) en Adolf Hitler passeren de revue in een filmpje met nieuwjaarswensen van de Brusselse burgemeester Yvan Mayeur.
https://www.youtube.com/watch?v=5Sw1r8CYM-U |
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be