![]() |
eigenlijk zijn Belgen kaaskoppen :d
http://www.belgium.be/nl/over_belgie...andse_periode/
Citaat:
|
Als ge zo gaat denken, dan is het jambon. Kwestie, dat verbond tussen katholieken en liberalen was zwaar gesponsord en doortrokken van Franse agigatoren. Machten binnen Frankrijk hadden zelfs de Nederlandse kroonprins Frederic voor hun karretje gespannen.
Niks voor niks dat er een Frans leger onder de leiding van Generaal Gérard opgerukte in de woelige jaren 1830-1831, en daarmee de Nederlandse 10daagse veldtocht ind e kiem smoorde. |
maddox yep, Belgen hebben eigenlijk geen echte identiteit, Frans + Nederlands + Duits, en dan zijn er die zich "echte Vlaming" noemen, lmao :lol::lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het feit dat mijn moeder huwde met een "buitenlander" bewijst dat integratie perfect mogelijk is. Maar U hebt wel een punt: "Belgen" zijn een samenraapsel op de grens van 3 belangrijke machten binnen Europa. België, een frankensteinstaatje, gemaakt uit betwiste overschotjes, samengenaaid door een stoombekrachtigd wereldrijk, om nog meer verdeeldheid te zaaien binnen het vasteland van Europa. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om verwarring te vermijden, als ge me in een hoop volk ziet staan, val ik nog steeds op. Zelfs al is mijn velleke niet getint. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Proficiat: je hebt ontdekt dat België en Nederland ooit tot hetzelfde land behoorden.
Je intellectuele ontwikkeling neemt met rasse schreden toe. |
![]() |
En Bembem? Al werk gevonden? Of is het nog te plezant aan den dop, rustig niets doen en leven van andermans geld?
|
Als je geschiedkundige argumenten wil gebruiken moet je toch wel wat verder in de tijd teruggaan, hoor ;-)
Vlamingen zijn immers Romeinen : http://www.standaard.be/cnt/dmf20100608_153 'Vlamingen zijn de dappersten aller Galliërs' |
Citaat:
|
Citaat:
en als ze aan den dop zit, werk gij een beetje meer inplaats van hier uwen tijd te verdoen. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be