![]() |
Wat een rotjaar
Wat vond u het ergste politieke feit van 2014?
|
België bleef bestaan
|
Dat door de tjeven het gevoerde beleid niet ver genoeg gaat om nog maar in de buurt te komen van de hervormingen die Duitsland en Nederland al een hele tijd geleden hebben doorgevoerd.
|
De stilstand op het vlak van het klimaatbeleid. In een tijdperk waarin men de mond vol heeft over verantwoordelijkheid nemen voor de komende generaties een regelrechte schande.
Ik bedoel dit niet eens partijpolitiek. Groen heeft op dat vlak een programma dat misschien net voldoet. Al de rest schiet tekort of blinkt uit in ontkenning. |
Citaat:
we gaan terug economische groei tegemet, de werkloosheid daalt de regering heeft maatregelen genomen om het bedrijfsleven te versterken |
Zelfmoordenaars zijn de ultieme rechters van onze samenleving.
|
Niets van wat hierboven staat kan ik als slecht zeggen.
2014 was voor mij persoonlijk een jaar met nieuwe recordcijfers. 2015 zal nog beter worden. dat is mijn topprioriteit! |
Citaat:
|
Dat ze mij nog steeds vergeten zijn...
![]() |
Geen grondige staatshervorming, maw weer 5 jaar stilstand.
|
nog steeds geen massaprocessen tegen de sossen in 2014
|
Wat ik betreur is dat Theo Franken een bocht van 180° neemt van het asiel- en migratiebeleid van Maggie De Block door te kiezen voor positieve migratie. Goed geïntegreerde illegalen die hier werk hebben mochten opkrassen onder Elio Di Rupo I en krijgen inreisverbod in de Schengen zone. Onder Charles Michel I zijn ze van harte welkom met de complimenten van Theo Franken.
|
Dat de veroorzakers van vele problemen niet aangeklaagd worden .
Dat de gelijkgezinden niet ontslagen worden . Yep , dat is het . |
Citaat:
|
Strijd tegen klimaatverandering.
Los van de onbetwistbaar sterke - en gedeeltelijk negatieve - invloed van de mens op zijn biotoop, blijft dat toch een ongelofelijk lachwekkende verwoording. |
Citaat:
|
Ander.
Nog meer staat, nog minder vrijheid. En jammer dat er een regering is gekomen in Belgie. Voor de rest vind ik de meeste puntjes in het lijstje eerder positief. Meer van dat ! |
Citaat:
|
Ander: het feit dat België en Vlaanderen nog steeds geregeerd wordt door sociaaldemocraten.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be