![]() |
uw goede voornemens voor 2015
Een beetje vroeg misschien, maar beter vroeg dan laat :-)
Wat zijn jullie goede voornemens voor het jaar 2015? Die van mij: 1. Mij meer focussen op de toekomst 2. Een job vinden :-) 3. Mij beter organiseren 4. Meer met lijstjes boodschappen gaan doen 5. Wat afvallen, 5 kg zou ideaal zijn :oops::-) 6. Vroeger opstaan :| 7. Regelmatiger schoonmaken bij mij thuis :oops: Voil�* sé, voor zover mijn lijstje :-) Up to you my dear followers :lol::lol::-):-) j/k! :lol: |
Citaat:
|
Ik maak geen goede voornemens, hou me er toch niet aan.
Dus; enkel slechte voornemens. :twisted: |
Citaat:
10 tegen 1 dat je hier morgen niet meer bent. Toch niet onder deze nik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn voornemens. Meer verleidingen weerstaan.
Meer robots bouwen, meer robots vernielen. Op zijn minst de badkamer eens afwerken. Mijn vrouwke beter verzorgen. |
goede voornemens voor 2015
Nog meer lachen met relikwieten & hun akolieten op plotiks.beh!!!
(Voornemen makkelijk te realiseren). ![]() |
- een marathon lopen
- iets nieuws leren - minder masturberen |
Hmmm, ik heb ondertussen weet van de 3 top voornemens, waarvan op 3 het volgende staat 'stoppen met roken' en dat is mijn enigste voornemen !
|
Ik ga nog meer geld verdienen en verzamelen en nog egoïstischer zijn.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn schaakbord eens afstoffen.
|
Citaat:
Langste stopperiode die ik had was drie maanden maar door conflicten binnen de familie en de daaruit vloeiende stress om een oplossing voor dat conflict heeft me terug doen roken...nu nog rook ik nog sigaretten als gewone roltabak...maar daar wil ik voor 2015 komaf mee maken, door me er op voor te bereiden en er voor te zorgen dat ik voldoende alternatieven heb om mijn gedachten naar het roken af te stoppen, de eerste drie a vier dagen zijn het moeilijkste en daarna zou het wat vlotter moeten gaan en voor het je goed en wel beseft is het jaar om en ben je het eerste jaar succesvol rookvrij gebleven. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be