![]() |
En zeggen dat echte vlamingen geen ambities hebben.
En zeggen dat de mensen geen ambities hebben !
![]() |
:rofl:
Lul van het jaar. Nou dat is ie vast en zeker. |
Citaat:
Nu dat het voor hem een doel was en voor jou niet, vind ik dat jij de winnaar zijt. Proficiat. |
Citaat:
Het is toch wat als blijkt dat uw oppergod graag lul van het jaar wil worden. Dan moet je nodig wat nijd ten toon gaan spreiden. |
Goed om weten waar Henri zijn mosterd haalt: in de Humo.
Het blad waar Guy Mortier al j�*ren radioreclame voor maakt. Alsook leuke reclame voor de huidige koninklijke lul op tv. Véél origineler ook dan het voorspelbare gelul van Henri. http://www.youtube.com/watch?v=bXs-yiWi27I |
kutjez beffen
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als jullie klaar zijn met de godganse dag over Bart De Wever te posten, leunen jullie dan tevreden achterover, trotse internetstrijders die jullie zijn? Ik probeer me wat in te leven in mentaal zieke mensen met pathologische obsessies. |
Ik zou zo eens een statistische analyse willen maken van Henri's posts om te zien wat de ratio is van inhoudelijke reacties tegenover smalende opmerkingen over 'den N-VA' of 'Bart De Zever', maar ik vrees dat mijn apparatuur niet fijngevoelig genoeg zal zijn om dergelijk kleine getallen weer te geven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het wordt wellicht een tweestrijd tussen Poetin en De Wever. Zouden ze elkaar mogen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het wordt toch eens hoogtijd dat u zich eerst verdiept in materie alvorens niet zo'n slimme dingen te poneren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be