![]() |
niet te doen al die dt-fouten, pffff!
Mensen alstublieft, schrijf wat minder dt-fouten!!
(niet dat ik er nooit geen maak, maar das dan door onoplettendheid hehe) :-P bij deze zou ik aanraden van deze link wat te bestuderen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dt-fout kwestie van het niveau hier wat op te krikken :-) graag gedaan ^________________________* |
Citaat:
En ge wilt anderen de les spellen. |
Dubbele negaties moeten dan weer wel kunnen, blijkbaar.
|
Citaat:
|
Eigenlijk, wat zou er veranderen als de DT regel gewoon zou verdampen?
|
Absoluut akkoord! Ik vindt dat dt-fouten niet mogen gemaakt worden. Men moet zijn teksten maar beter nalezen en corrigeren. Zo zorg je ervoor dat daar nooit dt-fouten gaan in voorkomen. Evenmin als in deze bijdrage, overigens.
Alhoewel... |
Citaat:
Ik weet een betere manier om het niveau wat op te krikken. In principe stoor ik me niet aan schrijffouten, voor mij gaad hed om de inhout. En als ik begrijp wat de poster bedoeldt is het voor mij goet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou ik? Indien ik dat graag deed was ik wel schoolmeesterke geworden hoor. |
Eerst beweren...
Citaat:
Citaat:
Waar zat de "verre van correcte" zinsbouw? |
Citaat:
|
Citaat:
Schrijffouten maken voor mij niets uit. Als ik begrijp wat de schrijver wil schrijven is het voor mij goed. Ik ben geen schoolmeesterke, als ik dat graag geweest was, dan had ik dat beroep wel gekozen hoor. Ik schrijf gewoon dat uw zinsbouw niet correct is, u, als taalpuritein, zal wel vinden waar er iets mis is. |
Citaat:
"Ik weet een betere manier om het niveau wat op te krikken". |
Citaat:
|
En ons vijfde wiel is even nuttig als de naam ons verteld.
Nu nog even wachten op de dubbelnick wedstrijd om het duidelijk te maken wie het nu weer is. |
Citaat:
Ben benieuwd hoelang hij / zij hier nog aanwezig zal zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu hij is alweer weg, benieuwd wanneer ie weer opduikt onder een andere naam. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be