![]() |
Welk nieuwjaarsgeschenk?
Schenken jullie iets aan de kinderen, vrouw, vrienden op oudejaar?
Hier worden het 2 tablets voor de kids. Voor de partner zal het een nieuwe GSM worden. Hoe zit het bij jullie? |
Citaat:
Met de groeten van de vlaamse HoReCa. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een film en drankje voor de familie en vrienden.
Mezelf heb ik voor het nieuwe jaar een ipad mini 2 geschonken. |
Citaat:
Slechts € 12,50 over hebben voor het vrouwtje. |
Citaat:
Ik stuurde dat naar Demper. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat begrijp ik niet. U antwoordt op Leica is gericht aan Demper. Goede logica Rik. Citaat:
Citaat:
|
Die van ons heeft haar nieuwjaar al gekregen....nieuw kleedje van de een of andere Italiaanse ontwerper....:?
en ik twee puls van samen 25€ :-( maar, als we maar gelukkig zijn toch? :-P |
Citaat:
Ik moet met minder tevreden zijn hoor. |
Voor mijn verjaardag, voor haar en mijn Kerstmis, en haar en mijn Nieuwjaar hebben mijn vrouw en ik ons (eindelijk) een nieuw TV-toestel aangeschaft.
Het beeld is zo groot en zo scherp dat we nu duidelijk kunnen zien dat Martine Tanghe inderdaad een ouwe doos is. :rofl: |
Mannen: All about boose
Pa: twee flessen wijn Schoonpa: Armagnac Peter dochter : Glenfarclas 105 Peter dochter 2 : Limoncello van bij Italiaan zelf Mezelf een van de laatste Bruichladdich "Laddie Ten" kado gedaan. Mijn deerne: producten van Shiseido Ubeki. Moeder: helaas in Australië net zoals mijn ene zus en mijn petekind. Schoonmoeder: cadeaubon Conclusie feestdagen: Ik 3 whiskies rijker, met nog een vierde op aantocht. |
We hebben nog maar pas de kerstkadokes gehad en binnenkort beginnen de verjaardagen weer. Met Nieuwjaar ook kadokes? 't Zal wel gaan, zeker! :twisted:
|
Voor vader: voetbaltickets en lidmaatschap N-VA
Voor moeder: cadeaubon interieurzaak Voor 't zusje: bongobon voor een weekendje weg Voor de vent van 't zusje: lp's die 't zusje mij heeft doorgespeeld |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor familie in het algemeen, niets. (ik weet niet eens waar ze wonen) Voor die van ons, die nieuwe Galaxy note 4. |
Aan het spelletje 'hints', om de 'verrassing' zodanig te specificeren om teleurstellingen te vermijden, doen wij niet mee.
We kopen gewoon wat we willen. Net een bluetooth-speaker gekocht. Zie je het spelletje hints geven al: - een bluetooth-speaker zou leuk zijn, vind je niet? - een draagbare nog leuker. Kunnen we hem meepakken door heel het huis en de tuin. - ik heb goede reviews gelezen van de Bose SoundLink III. - ze verkopen hem daar. - ... De kinderen krijgen wel geschenken. |
Citaat:
Mensen die hun kroost aanduiden met "de kids" verdienen klappen van twee tablets tegelijk ... en een colorectaal ingebrachte Samsung Galaxi om het zich nog lang te mogen heugen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be