![]() |
Hoe lang is uw partner?
Mede geïnspireerd door een bepaald voorval hier, ben ik hier ook nieuwsgierig naar geworden.
Dus laat maar horen. |
ben vrijgez(w)el :oops:
|
Die van mij schat ik 1.85 m, een hij.
|
Citaat:
|
Neen. Chinese mannen zijn mijn ding niet.
|
Met 1,83m ben ik geen droppeke.
Mijn vrouwke haalt met moeite 1,6m En daar ben ik heel blij mee. |
Citaat:
|
Ik ben vrij gezellig ... :-D
Ik miste in de enquête de regel: ik ben vrijgezel al. :lol: |
Citaat:
|
21 cm, van pols tot middelvinger
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat hangt ervan af hoe gehumeurd hij is.
|
Citaat:
De diepte waarop haar echtgenoot kan ploegen heeft geen enkele toegevoegde waarde. Niet diep genoeg is niet relevant, het gebrek aan genot telt toch niet Integendeel, een te snel klaarkomende vrouw geeft toch alleen maar meisjes als nageslacht. Te diep is ook niet van belang, de pijn van het baarmoederhalsstoten moet ze maar verbijten als goeie moslima. |
zij is 1,64 meter.
Lengte is uiteindelijk niet zo belangrijk. Slank zijn wel. Maatje 38 = ideaal. Maatje 40 = limiet. Een week of twee op water en brood opsluiten. Maat 42 = dik, absoluut te mijden. Alles daarboven hoort tot de hypopothamus familie. Praktisch : hanteer de 65 kilo test. Indien +65 kg ==> automatisch gedelete. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog op de valreep een nominatie in de categorie "saaiste draad van 2014" in de wacht slepen?
|
Citaat:
Maar serieus, de lengte van een man k�*n voor mij een doorslaggevende factor naast andere factoren zijn om een relatie aan te gaan. Maar het is zeker niet de enige eigenschap waar ik naar kijk en ik zou nooit een gezonde niet-gehandicapte man �*lleen op zijn lichaamslengte afwijzen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be