Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De TIJD : Bart De Wever is persoonlijkheid van het jaar (https://forum.politics.be/showthread.php?t=211841)

Anselmo 30 december 2014 16:38

De TIJD : Bart De Wever is persoonlijkheid van het jaar

De lezers van de zowat laatste serieuze krant in Vlaanderen maakten hun keuze wat de persoonlijkheid van het jaar betreft.

Bart De Wever won met een straat voorsprong !

Betekenisvol is ook dat wat de journalisten uit de redactie zelf betreft, haalde hij (slechts?) plaats 5 !
Feit is dat BDW de huidige Belgische politiek misschien nog niet domineert, maar toch wel stuurt.

Top 5

1. Bart De Wever (N-VA, 31%)

2. Wilfried Van Craen (Materialise, 11%)

3. Paus Franciscus (9%)

4. Marc Coucke (Omega Pharma, 7%)

5. Peter De Caluwe (De Munt, 7%)

http://www.tijd.be/dossier/persoonli...sstream_recent

Eduard Khil 30 december 2014 16:38

en nu weer even wachten alvorens de kankers van links weer beginnen te kankeren...

De schoofzak 30 december 2014 16:47

Het Weverke is met verre voorsprong de persoonlijkheid van de eerste twee decennia van deze eeuw. De persoonlijkheid dus van 20 jaar, ipv 1 jaarke.

.

Sukkelaar 30 december 2014 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7476092)
Het Weverke is met verre voorsprong de persoonlijkheid van de eerste twee decennia van deze eeuw. De persoonlijkheid dus van 20 jaar, ipv 1 jaarke.

.

8O :? :x ::cry: :evil: :roll:enz enz. Een man die al zijn principes aan het verloochenen is. Arm Vlaanderen.

plǝɹǝʍ ǝp 30 december 2014 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7476078)
en nu weer even wachten alvorens de kankers van links weer beginnen te kankeren...

Werd jij als kind gepest door een linkse misschien?

Eduard Khil 30 december 2014 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plǝɹǝʍ ǝp (Bericht 7476106)
Werd jij als kind gepest door een linkse misschien?

ik word nu vooral gepest door een overheid die nog met haken en ogen aan elkaar hangt en die in die staat werd gebracht door de sossen.

Daar zal de huidige regering helaas weinig aan kunnen veranderen.

TV-verslaafde 30 december 2014 17:03

Dat ophemelen van Bart De Wever mag wel eens ophouden, het wordt ziekelijk. Straks gaan er nog mensen beweren dat hij onfeilbaar is....

Hypochonder 30 december 2014 17:08

De Wever heeft de hele Belgi(cisti)sche linkerzijde in de luren gelegd, bij hun klootjes genomen, bij hun lurven gepakt, bij de neus genomen, bij het huisvuil gezet, van de macht verdreven, het bos ingejaagd, met pek en veren ingesmeerd, een schop onder hun kont gegeven, lik op stuk gegeven,...

Natuurlijk is hij de persoonlijkheid van het jaar. als je zoiets klaarspeelt in een land als België dan ben je de persoonlijkheid van de eeuw.

dalibor 30 december 2014 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7476092)

.

Den beste van 2 decennia maar? Beetje weinig voor de messias.

TV-verslaafde 30 december 2014 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7476131)
De Wever heeft de hele Belgi(cisti)sche linkerzijde in de luren gelegd, bij hun klootjes genomen, bij hun lurven gepakt, bij de neus genomen, bij het huisvuil gezet, van de macht verdreven, het bos ingejaagd, met pek en veren ingesmeerd, een schop onder hun kont gegeven, lik op stuk gegeven,...

Natuurlijk is hij de persoonlijkheid van het jaar. als je zoiets klaarspeelt in een land als België dan ben je de persoonlijkheid van de eeuw.

Kiezen tussen de pest (sossen) en de cholera (n-va). Op dat vlak ben ik toch wel nog net iets cynischer.

plǝɹǝʍ ǝp 30 december 2014 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 7476137)
Kiezen tussen de pest (sossen) en de cholera (n-va). Op dat vlak ben ik toch wel nog net iets cynischer.

²

N-VA is zowat de beste partij voor mij op dit ogenblik en dat is erg treurig, aangezien zowat alles in die partij mij niet goed lijkt. Het ergste is dat er bij de andere partijen niets goed is.

TV-verslaafde 30 december 2014 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plǝɹǝʍ ǝp (Bericht 7476140)
²

N-VA is zowat de beste partij voor mij op dit ogenblik en dat is erg treurig, aangezien zowat alles in die partij mij niet goed lijkt. Het ergste is dat er bij de andere partijen niets goed is.

De beste optie lijkt me nog 1 wereldregering omdat er in die zin veel minder politici zullen zijn en dat is op zich een zeer positief gegeven.

Xenophon 30 december 2014 17:26

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 7476152)
De beste optie lijkt me nog 1 wereldregering omdat er in die zin veel minder politici zullen zijn en dat is op zich een zeer positief gegeven.

hamac 30 december 2014 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7476078)

Conform de linkse kerk: wat een lullenblad. :-)

Zipper 30 december 2014 17:37

"De Tijd", de krant van beleggers, aandeelhouders en beursspeculanten.
Zeg maar, "les nouveaux riches", of het Fanblad van VOKA.
Niet echt de krant van "de gemiddelde Vlaming", dus.

Eduard Khil 30 december 2014 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7476165)

en we zijn vertrokken :lol: :rofl:

Anselmo 30 december 2014 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7476221)
en we zijn vertrokken :lol: :rofl:

"gemiddelde" Vlaming
De lezers van "De Morgen" en de (ex-)lezers van "Humo" zijn dat natuurlijk wel.

quercus 30 december 2014 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7476109)
ik word nu vooral gepest door een overheid die nog met haken en ogen aan elkaar hangt en die in die staat werd gebracht door de sossen.

Daar zal de huidige regering helaas weinig aan kunnen veranderen.

Het stinkend corruptiemoeras waarin Griekenland zich bevindt is er in de eerste plaats gekomen door de Griekse sossen (die zich veeleer gedragen als commies).

quercus 30 december 2014 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7476165)

De Tijd is een krant voor mensen die van oordeel zijn dat je beter niet elke maand je inkomen er volledig doordraait. Iets wat de sossen heel graag aanmoedigen.

Anselmo 30 december 2014 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7476226)
Het stinkend corruptiemoeras waarin Griekenland zich bevindt is er in de eerste plaats gekomen door de Griekse sossen (die zich veeleer gedragen als commies).

Het is inderdaad vreemd dat in heel de discutie de frauduleuze werkwijze van de PASOK weinig of helemaal niet aan het bod komt.
Dat bovendien hun leider Papandreou als het te warm werd in feite het land in de steek liet, laf vaandelvlucht pleegde en een technocraat het vuile werk liet opknappen blijft ook meestal verzwegen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be