![]() |
4 jarige abstracte kunstenares
Citaat:
|
Ach, apen maken ook al kunst ;) Sommige mensen vinden een blad dat van een boom valt al kunst... Kunst is relatief! ;)
|
Knettergek, die Amerikanen...
|
Het bewijst wat velen al dachten van abstracte kunst: "dat kan een kleuter van vier ook".
|
Citaat:
|
Lijkt verdacht veel op de resultaten van een voedselvergiftiging of een gigantische zuippartij.
|
en ik vind het mooi, niet onbelangrijk zou ik zeggen als kunstpaus in spe
|
Citaat:
Ik begin alvast werk uit mijn kinderjaren terug op te zoeken. Wie weet word ik postjuviaal nog beroemd. :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Krieken staan niet, krieken hangen. Maar dit wilt misschien zeggen dat je al goed op weg bent.
|
Citaat:
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de linker en de rechterpink. |
Het schijnt dat er ergens een aap zit die meer beurswinsten maakt dan de beursgoeroes zelf. Het zal ook wel een wonderkind zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Meneer Hauspie wenst toch te onderstrepen dat hij de jeugdige fase reeds enige tijd achter zich gelaten heeft. |
Drie jaar verder, en mejuffrouw Olmstead('s ouders) zijn weer enkele tienduizenden dollars rijker.
Maar als ik enkele van haar werken bekijk, zitten er wel knappe dingen tussen. |
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=2299 |
Citaat:
![]() |
Citaat:
OK, 't (het schilderij bedoel ik dan) is al verkocht, maar iedereen heeft zijn prijs, nietwaar. |
Er zitten er echt goeie dingen tussen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be