![]() |
Het huishouden runnen, zo vermoeiend :-(
Ik ben echt pompaf. Ik snap niet hoe mensen met een fulltime job + gezin dat allemaal bolwerken -> het huishouden.
Ter illustratie: vandaag een extra grote afwas gedaan - ik had het afgelopen dagen wat laten slabakken :oops::oops: + was die ik nog moet doen en boodschappen en koken en en .... (Laat die badkamer nog maar even wachten, alsook de keuken ..) <- Dat zal ik op een andere keer doen, want als ik vanavond na het koken nog moet afwassen, ben ik helemaal van de kaart :-( Niet te doen gewoon ... Ik vraag me serieus af hoe anderen het doen :| Hoe managen jullie dat allemaal? Thanks :-) |
2 dagen per week een poetsvrouw/huishoudster
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*Sigh* |
Ik snap het ook niet.. gelijk iedereen zeker? pompen en verzuipen en dat 365 op 365. Ik snap niet hoe ze het vroeger deden met een resem kinderen en nog geen wasmachine of ander vergemakkelijkend huishoudelijk toestel
|
Dit verklaart misschien (wellicht) waarom ik niet super geslaagd ben in het leven -> Ik ben veel te traag, en slecht georganiseerd :-(
|
Citaat:
Jamaar, en de rest van 't huishouden dan? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dikwijls woonden 3 generaties bij elkaar en bleven moeder en grootmoeder aan de haard. Er werd ook minder tijd verprutst op internet. |
Citaat:
|
Citaat:
Of niet meer koken dan hebt ge geen afwas. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Vb: dagelijks afwassen, zo vermijd je een hele berg. Ook steeds onmiddellijk rommel opruimen, bespaart je veel werk achteraf. |
Mijn man helpt mee. :lol:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be