![]() |
Oerhollandse nieuwjaarsduik in Istanbul
|
Als het zo voortgaat wordt de wereld nog één groot gestoord dorp. In een vliegtuigsteken en ze boven Flevoland droppen. :D
|
Vuile imperialisten ! Zoals die Hollanders met hun schrale Heineken-bar en oranje gedoe. Blijf dan in Nederland als je je Heineken-bar en oranje vlaggen niet kan missen....
|
De Turkse maffia, wordt op een Hollandse manier van afrekenen
een kopje kleiner gemaakt.:lol: Belgie kan hier nog wat van leren. |
|
Ik wou nog zeggen dan weten de Turken ook eens hoe dat voelt. Maar ik zie dat het over welgeteld 20 Nederlanders gaat. Dat is niet te vergelijken met de allochtone fokkonijnen die wij hier in België hebben.
|
Citaat:
|
Doen die Westerse allochtonen ook een beroep op het sociale zekerheidssysteem van Turkije? Eisen deze Westerse allochtonen dat ze als "Turks" beschouwd worden op eenzelfde manier dat allochtonen hier als "Belg" willen worden beschouwd?
|
Citaat:
Wel wordt het een ander verhaal bij bijvoorbeeld meisjesbesnijdenis. Dat gaat in tegen de mensenrechten. (Artikel 3: Een ieder heeft het recht op leven, vrijheid en onschendbaarheid van zijn persoon.) |
Citaat:
|
Wel, de Jejoen hebben we in elk geval al verhinderd om te gaan nieuwjaarplonzen in Turkije.
Wij doen dus ons best, nu de Turken nog. Zoals vrachtschepen met enkele honderden vluchtelingen controleren en verhinderen om op zee te gaan bijv ? |
Citaat:
Plezante traditie trouwens. Ik wist niet dat dat Hollands was van oorsprong. Is dat bevestigd? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be