![]() |
Kom/kwam jij goed overeen met je collega's? Ik niet :-(
Ik heb er momenteel wel geen :oops: maar in het verleden kwam ik er niet goed mee overeen ...
Zo was er op m'n meest recente job (in een supermarkt om de hoek) een meisje dat me zelfs niet eens 'goeiedag' of 'hallo' terug zei wanneer ik haar begroette .. En dit systematisch elke dag! En de nieuwe overste die er kwam nadat ik er pas was aangenomen, heeft me van in het begin zitten zeggen dat ik luider moest spreken tegen de klanten of m'n contract zou niet verlengd worden. Dit terwijl ik luid genoeg sprak en de klanten me goed konden verstaan .. Was gewoon een excuus om me te ontslaan en iemand in de plaats te nemen die ze wel graag had, pffff! Dit is nog maar het tipje van de ijsberg. Zo heb ik tijdens m'n job bij verschillende fastfoodketens alsook tijdens m'n stage in het kader van m'n herscholingstraject bij Vdab ook het één en ander meegemaakt ... Maar ik laat het woord nu aan jullie over ... Vertel eens guys & girls, wat hebben jullie zoal meegmaakt met vervelende collega's (of was/is het allemaal koek en ei)? Thanks :-) |
Ik heb een jaar in een slachthuis gewerkt, kon daar werkelijk met vrijwel niemand goed opschieten.
|
Ik heb geen last met collega's.
Een deel van mijn loon dient om mijn acteerkwaliteiten te verlonen, en een ander deel om de frustraties op te vreten en te verteren. |
Oic ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na ja, ik heb zelf met vlees gewerkt, dus :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is niet eenvoudig om met iedereen overal overeen te komen. En dan nog: met de klikt het beter dan de andere.
Oorzaken: jaloezie; ingesteldheid van iemand... Let wel: iemand kan eens een minder dagje hebben. Het is uiteindelijk niet anders dan op school, op straat, thuis, ... Feit is: probeer professioneel te blijven. Wijs hen desnoods daarop ! Verder: keep low profile; wees hulpvaardig; roddel niet !! ... . |
Het waren mijn grootste fans.
|
Citaat:
L'enfer, c'est les autres, zoals Sartre zei. Trouwens, in deze kapitalistische maatschappij is het meest verraderlijke dat ge kunt doen "vriendelijk" zijn op uw werk. Iedereen werkt als een slaaf, en zit in diepe miserie, eenzaamheid en leegte. De kapitalist wil dat geheim camoufleren door het werk "gezellig" te maken, en "collegialiteit" te promoten. Nooit in die val trappen!!! Slavernij wat opsmukken is een laffe techniek. In het kapitaal zijt ge onvrij, ongelukkig en eenzaam. Dat laat ge best ook blijken aan iedereen. Om een beetje waarachtig te blijven hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben razend populair op het werk.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be