![]() |
''Pussypower''
Een stelling, de titel zegt het al. de vrouwen hebben de macht want ze hebben tenslotte ''dat ding'' tussen de benen. Zij bepalen wanneer ze het doen, met wie , hoe vaak op welke manier.
Wat vinden jullie hiervan? |
Vraag het eens aan Sunshine, die zegt dat het poussypower is. Hij heeft dat woord uitgevonden en mag zichzelf nu Uberpoussy noemen. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[SIZE=1]haha sebiet ontploft uw koppeke :-)[/SIZE] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb op het werk deze week eens de mailbox gekraakt van een lieftallige vrouwelijke collega die ik wel zie zitten. (dat mag niet, I know..). En ik moet zeggen : ik ben quasi-gechoqueert door wat vrouwen onder mekaar zoal vertellen.... Yak. De clichés kloppen dus veelal wel. Geef mij dan maar maar de gang-bang, babe of gloryholes-threads. (en ps. ikzelf werd niet vermeld in die mails, dat zal dan wel goed zijn zeker...) |
Citaat:
|
Citaat:
hygieneproblemen' en ook over hoe ze mannen afkraken. Over kieskeurig gesproken pfff. Een paar ex-vriendjes moesten het ook duchtig ontgelden. Wat een harpijen.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
toelaatbare openheid. Ja, zelfs ik heb grenzen 8) . Alleen kan ik zeggen dat ik wel versteld ben van wat een ogenschijnlijk rustig (wel vrij knap) meisje aan fan-mail krijgt van aanbidders. Hier gaat gewoon een nieuwe wereld voor mij open. Waarom heb ik dat nu nog nooit gedaan? Is dat bij alle dames zo, met die fan-mail? Dames? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be