![]() |
Verbod op wijdbeens zitten op openbaar vervoer
Waar ik een hekel aan heb is mannen die wijdbeens zitten , niet alleen op het openbaar vervoer , overal .
In New York is het al verboden op het openbaar vervoer , het neemt teveel ruimte in . Ik haat het op basis van de lelijkheid , er zitten er tussen zonder prostaat met hangende ballen en oren , jonge gastjes met fijne vingertjes en kleine voetjes die eens stoer willen doen en er een paar zakdoeken tussensteken . Kan het nog lelijker . Ik eis een verbod op spreidstand in het openbaar vervoer en op de werkvloer . |
Lol!
|
Citaat:
|
Citaat:
Anderzijds , in een aantal Arabische landen mogen vrouwen enkel in amazonezit , nieuw woord geleerd op de moto zitten , dat is er weer over . Maar een man met hangende ballen is simpelweg ugly . |
Het wijdbeens zitten bij mannen noemt man spreading in New York en daar is protest tegen .
Wegens de ruimte die ze innemen . Niet wegens de lelijkheid . |
Infofilmpje.
Interessant topic. Als dagelijks treingebruiker wordt ik er nu en dan ook mee geconfronteerd. https://www.youtube.com/watch?v=Ln97oo1PQN8 |
Citaat:
|
Citaat:
Nog één opmerking van u en ik zet u bij de reserven = negeerlijst . |
Men hoeft het niet te verbieden. Als mensen zich zo belangrijk vinden dat ze denken twee plaatsen te moeten innemen op het openbaar vervoer, volstaat het om hen gewoon een ticketje extra te laten betalen.
|
Citaat:
Het is simpelweg een kwestie van beleefdheid , het is praktisch en vooral mooier . Al eens gezien welk type van mannen met hun benen openzitten , ze hebben blijkbaar liever dat we tussen hun benen kijken dan naar hun kop . Gefrustreerden ja . |
Gezellig gaan shoppen.
![]() |
Wat met vrouwen die ook zo gaan zitten ??
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zit gij trouwens naar het kruis van jonge gastjes te kijken? Viezerik! |
Citaat:
Ge kunt er niet naast kijken , het blijft vor mij een zaak van beleefdheid , niet van ruimtelijkheid zoals in de metro van NY . |
Citaat:
Nogmaals , de hangende overbodige ballen van een prostaatgeopereerde doet je een dag kotsen . |
Citaat:
Of is het sterker dan jezelf? |
Citaat:
Pronken met je defecte lichaamsdelen , de prostaatgeopereerden hebben er wat van is ziekelijk . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoiets doe je niet , zoals boeren en winden laten op de bus . Het is simpelweg een kwestie van beleefdheid . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be