![]() |
Het is bewezen: naast een vreemdeling wonen kan de waarde van uw huis verminderen
http://www.gva.be/cnt/dmf20141229_01...akt-vergiftigd
Citaat:
|
Citaat:
In een buurt waar vrienden van me wonen, een rijhuizenbuurt, daar heb je er een overduidelijk voorbeeld van. Mensen die hun rijwoning prima op orde hielden, het huis daarnaast komt te koop, en er trekken Marokkanen in met een hele bende. Die zetten hun wagens maar overal voor de deuren zodat de eigenaars van de andere woningen nog geen kans meer zien zijn/haar woning voor eigen deur te stallen. Lawaaierige kinderen die het met spelen, gooien met van alles en nog wat niet te nauw nemen. Op huidig ogenblik staat het huis van de mensen die er al jaren woonden voor de komst van de Marokkaanse bende te koop. Men stelde een bedrag van een 250.000€ als richtprijs op en is nu al zwaar moeten zakken daar het totaal niet verkocht geraakt. Geen alleenstaand geval geloof ik in die buurt, ze proberen ze op die manier waarschijnlijk in te palmen. Wie wil daar in godsnaam ook gaan naast wonen? :roll: |
Dit is niet nieuw. Niemand wil langs een Turk of Marokkaan wonen. Ik kan het ze niet kwalijk nemen want ik zou het zelf ook niet willen.
Hierdoor krijg je helaas wel moslim-ghetto's. |
Citaat:
Ze kruipen met 50 man in 1 huis betalen ieder een deeltje en verder palmen ze op die manier heel der buurten in, dewelke zoals u volledig terecht wist te schrijven op de lange duur volwaardige ghetto's worden. Geen Politieker die dat begrijpt denk ik. 8O |
Ik moet toegeven, hier in deze straat is dat niet.
De Marrokaanse buren onderhouden hun woning net zoals wij dat doen, lawaai is van zodanige aard dat het normale leefgeluiden zijn, af en toe verstoord door actievere opknap/reinigingswerken of feestjes. De woningen verliezen hun waarde dan ook niet, desondanks dat er maar 1 autochtoon gezin in deze rij huizen woont. Langs de andere kant. Het zijn wel allemaal eerste generatie inwijkelingen (gepensioeneerden met een lange loopbaan) die geen goed woord hebben voor de profiteurs en extremisten. |
Ik heb het hier meegemaakt. De eerste moslims als gebuur. En elk weekend kwam de familie met kleine koters in volle camionetten een bezoek brengen. Gans de buurt was om zeep.
|
Citaat:
|
Citaat:
(1) bezoek van het domein betalend werd . (2) politiemacht nodig is . (3) misschien een blank meisje er nog kan gaan zwemmen . BLOSO bestuurd door SOSSEN. Vraag aan U , waar kunnen blanke meisjes gaan zwemmen zonder lastiggevallen te worden ? |
Verbazingwekkend dat privé-zwembaden goed verkopen ?
|
Een goede tendens dus. Zoals het liberalisme voorschrijft: vrije handel (in dit geval: vrij kiezen waar ge woont) maakt alles goedkoper. Leve de vrije markt, méér migratie aub! :mrgreen:
|
Citaat:
|
Tuttut, vrije markt voor iedereen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het feit dat de gevangenispopulaite overwegend allochtoons is, is niet toevallig hoor en dat heeft ook niets met racisme te maken. Het zijn vaststellingen en het wantrouwen van de autochtonen tegenover die groep mensen is vanuit die optiek te verklaren en niet vanuit blind racisme. |
Citaat:
niet-Aards , Anti-Aards , ovaal , kinds , rode koolfreaks zijn , interesseert me geen reet !! Ze horen gestraft te worden wanneer ze iets mispeuteren & opgepakt worden !! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be