Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Het is bewezen: naast een vreemdeling wonen kan de waarde van uw huis verminderen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=212042)

Karel Martel B 4 januari 2015 13:31

Het is bewezen: naast een vreemdeling wonen kan de waarde van uw huis verminderen

http://www.gva.be/cnt/dmf20141229_01...akt-vergiftigd

Citaat:

De leden van een Afrikaanse gezin in de Kievitstraat in Sint-Niklaas deden rond 16 u steeds opnieuw hun ramen aan de straatkant open en dan weer toe. Dat was ook het moment waarop één van bewoners de hulpdiensten belde.

“Mijn kind wordt steeds maar moe”, vertelde hij aan de telefoon. “We weten niet wat er aan de hand is.”

De operator was bij de pinken en stuurde meteen de brandweer samen met de politie ter plaatse voor een CO-meting. Toen de hulpdiensten het huis binnengingen, was die meting al overbodig. De bewoners bleken in hunwoonkamer een barbecue te hebben aangestoken om zich te verwarmen. Het ging om drie kinderen, hun ouders en nog een zesde familielid.

Het gezin heeft een budgetmeter die hun energietoevoer regelt, maar die dag was hun geld op om warmte te kopen. Daardoor hadden ze er niets beter op gevonden dan houtskolen aan te steken in hun barbecue.

Alle zes de bewoners werden meteen overgebracht naar het ziekenhuis van Sint-Niklaas. Van daaruit werden ze overgebracht naar het UZ in Antwerpen. Daar moesten ze zaterdagnacht blijven voor observatie. De volgende dag werden ze overgebracht naar een noodwoning van het OCMW.

Universalia 5 januari 2015 05:19

Citaat:

Het is bewezen: naast een vreemdeling wonen kan de waarde van uw huis verminderen
Zo is dat.

In een buurt waar vrienden van me wonen, een rijhuizenbuurt, daar heb je er een overduidelijk voorbeeld van.

Mensen die hun rijwoning prima op orde hielden, het huis daarnaast komt te koop, en er trekken Marokkanen in met een hele bende.

Die zetten hun wagens maar overal voor de deuren zodat de eigenaars van de andere woningen nog geen kans meer zien zijn/haar woning voor eigen deur te stallen. Lawaaierige kinderen die het met spelen, gooien met van alles en nog wat niet te nauw nemen.

Op huidig ogenblik staat het huis van de mensen die er al jaren woonden voor de komst van de Marokkaanse bende te koop.

Men stelde een bedrag van een 250.000€ als richtprijs op en is nu al zwaar moeten zakken daar het totaal niet verkocht geraakt.

Geen alleenstaand geval geloof ik in die buurt, ze proberen ze op die manier waarschijnlijk in te palmen.

Wie wil daar in godsnaam ook gaan naast wonen? :roll:

De Europeaan 5 januari 2015 07:31

Dit is niet nieuw. Niemand wil langs een Turk of Marokkaan wonen. Ik kan het ze niet kwalijk nemen want ik zou het zelf ook niet willen.

Hierdoor krijg je helaas wel moslim-ghetto's.

Universalia 5 januari 2015 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Europeaan (Bericht 7483403)
Dit is niet nieuw. Niemand wil langs een Turk of Marokkaan wonen. Ik kan het ze niet kwalijk nemen want ik zou het zelf ook niet willen.

Hierdoor krijg je helaas wel moslim-ghetto's.

Zo is dat! Want dat is nu juist de manier waarop ze menig straat/woonwijk weten in te palmen.

Ze kruipen met 50 man in 1 huis betalen ieder een deeltje en verder palmen ze op die manier heel der buurten in, dewelke zoals u volledig terecht wist te schrijven op de lange duur volwaardige ghetto's worden.

Geen Politieker die dat begrijpt denk ik. 8O

maddox 5 januari 2015 14:32

Ik moet toegeven, hier in deze straat is dat niet.
De Marrokaanse buren onderhouden hun woning net zoals wij dat doen, lawaai is van zodanige aard dat het normale leefgeluiden zijn, af en toe verstoord door actievere opknap/reinigingswerken of feestjes.

De woningen verliezen hun waarde dan ook niet, desondanks dat er maar 1 autochtoon gezin in deze rij huizen woont.

Langs de andere kant. Het zijn wel allemaal eerste generatie inwijkelingen (gepensioeneerden met een lange loopbaan) die geen goed woord hebben voor de profiteurs en extremisten.

kwantum 5 januari 2015 19:24

Ik heb het hier meegemaakt. De eerste moslims als gebuur. En elk weekend kwam de familie met kleine koters in volle camionetten een bezoek brengen. Gans de buurt was om zeep.

Guinevere 6 januari 2015 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7483449)
Zo is dat! Want dat is nu juist de manier waarop ze menig straat/woonwijk weten in te palmen.

Ze kruipen met 50 man in 1 huis betalen ieder een deeltje en verder palmen ze op die manier heel der buurten in, dewelke zoals u volledig terecht wist te schrijven op de lange duur volwaardige ghetto's worden.

Geen Politieker die dat begrijpt denk ik. 8O

Geen begrip voor ordinair racisme is normaal.

vlaams realist 6 januari 2015 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7485754)

Het "ordinair racisme" van het BLOSO heeft er wél voor gezorgd dat ;
(1) bezoek van het domein betalend werd .
(2) politiemacht nodig is .
(3) misschien een blank meisje er nog kan gaan zwemmen .

BLOSO bestuurd door SOSSEN.

Vraag aan U , waar kunnen blanke meisjes gaan zwemmen zonder lastiggevallen te worden ?

vlaams realist 6 januari 2015 19:49

Verbazingwekkend dat privé-zwembaden goed verkopen ?

Bolleke Wol 6 januari 2015 20:34

Een goede tendens dus. Zoals het liberalisme voorschrijft: vrije handel (in dit geval: vrij kiezen waar ge woont) maakt alles goedkoper. Leve de vrije markt, méér migratie aub! :mrgreen:

Karel Martel B 6 januari 2015 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol (Bericht 7485868)
méér migratie aub! :mrgreen:

Je kan net hetzelfde effect bekomen door in elk huis een barbecue te zetten, je hoeft daar niet persee extra analfabeten voor te importeren.

Bolleke Wol 6 januari 2015 23:31

Tuttut, vrije markt voor iedereen.

Karel Martel B 7 januari 2015 06:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol (Bericht 7486158)
Tuttut, vrije markt voor iedereen.

OK, maar dan ook geen sociale zekerheid meer, maar alle verzekeringen aan marktwaarde, he, bol.

Bolleke Wol 7 januari 2015 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 7486496)
OK, maar dan ook geen sociale zekerheid meer, maar alle verzekeringen aan marktwaarde, he, bol.

Dat is waar onze rechtse rukkers voor staan ja.

andev 7 januari 2015 16:18

Citaat:

De schepsels die ervoor zorgen dat iedere normale burger uit ons land, met recht en reden, de pest krijgt aan dat soort verrijkers zijn de enige verantwoordelijken voor die reactie die niets met racisme te maken heeft.

fox 7 januari 2015 16:48

Citaat:

Niks met racisme te maken. Ik heb geen enkel probleem met Marrokanen. Ik ben er zelfs al een paar keer op reis geweest en de meesten zijn daar vriendelijk, open en behulpzaam. Ik heb alleen problemen met het Marrokaans uitschot dat in dit land amok komt maken. Uiteraard heb je ook hier Marrokanen die het goed menen, vriendelijk open en behulpzaam zijn, maar het is het oververtegenwoordigd uitschot dat de boel hier verziekt. Ze zijn niet welkom in eigen land dus komen ze maar naar hier.

Het feit dat de gevangenispopulaite overwegend allochtoons is, is niet toevallig hoor en dat heeft ook niets met racisme te maken. Het zijn vaststellingen en het wantrouwen van de autochtonen tegenover die groep mensen is vanuit die optiek te verklaren en niet vanuit blind racisme.

cookie monster 8 januari 2015 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 7487751)
Ik heb alleen problemen met het Marrokaans uitschot dat in dit land amok komt maken.

Of uitschot bv links , rechts , vierkant , rond , Aards , zeikers ,
niet-Aards , Anti-Aards , ovaal , kinds , rode koolfreaks zijn ,
interesseert me geen reet !! Ze horen gestraft te worden
wanneer ze iets mispeuteren & opgepakt worden !!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be