![]() |
Paus Franciscus heeft vandaag twintig kardinalen benoemd.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...en-richt.dhtml
Hoe neemt de paus zijn beslissing , alleen of in overleg ?? Deze heeft blijkbaar dikke pech: http://www.hln.be/hln/nl/15779/De-Pa...rdinalen.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bonny wordt de volgende opvolger ??
|
Citaat:
|
Citaat:
dus .... zij kan geen kardinaal , e.d. worden !! |
Citaat:
Hij lijkt me een superintelligente vent. Vaak misbegrepen. |
Citaat:
Voor het overige hebt u gelijk: hij is een heel intelligente man, heel integer en tegelijkertijd veel mystieker dan bijvoorbeeld een Danneels die op dat vlak veel koelrationeler is. |
Citaat:
Ik hoop voor de journalisten in kwestie dat je gelijk hebt, en dat ze te kwader trouw Leonard totaal verkeerd hebben geïnterpreteerd (en zelfs verkeerd geciteerd) Zoniet zijn het totaal onwetende onbekwamen, die niet nadenken, en maar een heel beperkte algemene kennis bezitten. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ben ik het met jullie eens. Jammer dat ik uit jullie posts niet direct kan afleiden dat jullie naar Leonard opkijken of de katholieke mening goedgezind zijn. De Barmhartige Samaritaan in jullie heb ik (naar vreemdelingen toe) of 'de christelijke naastenliefde' nog maar weinig gezien op dit forum. Die 'intelligentie' valt bij jullie nauwelijks te bespeuren. Vooral 'het oordeel niet' is een belangrijke basisovertuiging van deze intelligente man waar jullie blijkbaar lof voor hebben... |
Citaat:
Om u te helpen: Jan is katholiek, ik ben niet religieus, beiden bewonderen we Leonard. Citaat:
Citaat:
Ze zijn irrelevant in een discussie, en als ze gesignaleerd worden aan de moderatie, dan riskeer je hier buiten te vliegen. Maar wees gerust: ik beoefen de tolerantie. Van en over mij mag u zeggen wat u wil. Citaat:
|
Interessant. Alhoewel het eerder Jan van den Berghe is die uitpakt met zijn katholiek zijn. Maar als je zijn posts bekijkt...
|
Citaat:
Alleen: Léonard moest en zou als "rechtse slechterik" voorgesteld worden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be