![]() |
Apple thunderbolt display
Bon, het zit zo. Mijn persoonlijke laptop is een macbook pro gekocht in de zomer van 2014. Ik heb echter van het werk ook een windows laptop. Ik ben nu van zinnens om mijn bureau thuis te installeren en ik wil een groot extern scherm. Die van apple zien er gewoon heel erg mooi uit, maar ze zijn natuurlijk ook vrij duur. Mijn eerste vraag is of ik dat ding ook ga kunnen aansluiten op mijn gewone windows laptop als bijkomend scherm en of er alternatieven zijn, die er ook qua design goed uitzien.
|
apple, daar krijg je kanker van. En er sterven elke dag kinderen door die klootzakken.
|
Citaat:
Je zou ook het scherm van een iMac kunnen gebruiken. De 27" versies zijn hier en daar tweedehands te koop voor een aanvaardbare prijs. Ik dacht dat LG hiervoor ook wel een alternatief heeft. Weet wel niet of deze Thunderbolt versies hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.giga.de/zubehoer/mini-dis...inema-display/
Bij Apple betaalt ge 40 procent meer voor een logo. Koop u iets anders en ga met de overschot eens op citytrip ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
Beste en navragen in een Apple winkel zoals easy-m of zo. |
Citaat:
Wat me opvalt is dat ik sindsdien niet meer worstel met allerlei Windows probleem, vierkant draaiende systemen en virussen + wormen van allerlei slag. |
Citaat:
|
Citaat:
Apple is duur gerief voor softies. Windows is voor mannen met ballen! ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
naar mijn ervaring is apple nu het kneusje en is microsoft nu het stabiele platform par excellence. Apple is overigens berucht om hun trage respons op problemen. Het ipad cache probleem is nu 3 a 4 jaar oud, nog geen zicht op een oplossing. Idem met het netshare copy probleem in ios, jaren en jaren oud (8 jaar schat ik) pathetisch. Apple is geen business platform maar een hobby platform. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb destijds zo'n Dell u2713hm gekocht. Mijn Macbook Air verbind ik via de mini displayPort output, dmv een displayport adapter. Mijn windows desktop hangt er aan via DVI-D.
Dit scherm destijds gekocht door de goede beeldkwaliteit (IPS scherm, 1440p resolutie). Nog geen seconde spijt van gehad. |
Die 34 inch schermen van LG? Iemand al mee gewerkt?
|
Citaat:
![]() |
Je kan dit beter even op het macrumors forum vragen.
http://forums.macrumors.com een schat aan heel goede informatie. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be