![]() |
Een voorsteltopic?
Hebben jullie een centraal voorsteltopic?
Ik zie het niet, dus zal het hier maar doen: Foto: ![]() Naam: Torero Echte naam: Jaron Lelijveld Woonplaats: Utrecht Geboortedatum: 29-01-1979 Man/vrouw: Man Verliefd/verloofd/getrouwd/gescheiden: Relatie Politieke voorkeur: Progressief sociaal-liberaal, populist en pragmaticus. Cultuurkritisch. Religie: Zwak atheisme Interesses: Muziek, Erotic en Surrealistic Art (Boris Vallejo, Luis Royo, Salvador Dal�*, M.C. Escher), Films, Spanje, Paddo's, Auto's, Reizen, Geologie Muzieksmaak: - Gitaren: gothic-rock, tanzmetall -> RAMMSTEIN, Rhapsody, Nightwish, Ensiferum, Sonata Arctica, Epica, After Forever, Metallica - Spaans: merengue, spaanse zomermuziek -> Chayanne, Elvis Crespo, Spaanse zomernummers - House: hardstyle, hardcore, trance, italohouse -> Lady Dana, Neophyte, oude hardcorenummers, Tiesto, Gigi d'Agostino, etc. Website: http://home.wanadoo.nl/torero Werk: Geologisch consultant bij Duitse oliemaatschappij in Den Haag Opleiding: Geologie -universiteit Utrecht- Politieke activiteiten: Ben lid van D66 en Jonge Democraten |
alleszins welkom op dit forum.
driewerf |
hoi Torero!
mag ik vragen van waar je interesse in dit (belgisch) forum komt? (puur uit nieuwsgierigheid) |
Citaat:
Beetje orienteren, en ik ben wel eens uitgepraat over de Nederlandse politiek. Bovendien hebben jullie politiek gezien een veel interessanter land dan wij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar bon, laat ons daar nu hier geen boom over opzetten, hé ;-) |
Citaat:
Maar ok. |
Citaat:
BE staat voor België, het getuigt van cognitieve dissonantie dat jij dat niet kan beamen. Maar ook hallo, Vlaanderen Boven! :) |
Citaat:
|
Ik bedoel niet dat hier alleen Vlamingen (mogen) zitten, wel dat het alleen BEDOELD is voor Vlamingen. Hier zitten ook Nederlanders, Walen, Fransen, Amerikanen noem maar op...maar het is wel voor Vlamingen bedoeld, aangezien het in het Nederlands is, en politiek binnenland niet slaat op ook Nederland.
|
Citaat:
Politiek Binnenland slaat op BELGIE, niet op Vlaanderen. Dat jij met Nederland aan komt zetten, is voor jouw rekening, dat zegt niemand hier. |
Kijk, hoe moeilijk is dit te begrijpen: dit is een Vlaams forum. Bedoeld voor Vlamingen.
Het 'Belgisch' noemen slaat op evenveel als het Euraziatisch noemen, wat eigenlijk niet fout is natuurlijk. Maar het zegt wel niks. |
Citaat:
- Het is GEEN Vlaams forum, maar een Belgisch forum - Het is bedoeld voor iedereen die over "politics" wil discussieren; Vlaming, Belg, Dietslander, Waal, Fransman, Hollander, Engelsman, Moslim, Jood, Turk, Christen, NeoNazi of wat dan ook. Citaat:
|
Citaat:
- Ja, maar het is wel in het Nederlands en slaat op Vlaanderen. Snap je het nog niet? Ja ja, cognitieve dissonantie heet dat dan. Citaat:
|
Truste VB :sleeping:
|
Citaat:
|
Ok, ontmoet me om 5 uur in Leuven aan het station.
|
Citaat:
:-) |
Hoi :P
Ik ben linkie-winkie. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be