![]() |
Echte premier roept zijn 2 (niet 3) echte vice-premiers eens bijeen
Twee, geen drie. De MR heeft niets in de pap te brokken.
Goed zo. titel: Wouter Beke (CD&V) onder druk gezet door collega-voorzitters link: http://www.standaard.be/plus/avond?p=8 Citaat:
|
gij vindt dit goed ?
Deze regering gaat vallen, en hard :) |
Hoog van de toren blazen kan je zwaar te staan komen, Schoofzak.
|
Citaat:
Idd tijd dat BDW eens de puntjes op de I zet. Er zijn er daar een paar die nog steeds denken dat ze de grootste partij van het land zijn, terwijl ze ondertussen maar een kneusje geworden zijn. |
Hoogmoed komt voor de val.
|
Citaat:
Valt ze, dan bewijst dat dat b. niet langer kan; valt ze niet, dan bewijst dat dat wij bekwame regeerders zijn. Overbodig om de lotto-trommel te laten draaien. . |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is niet erg, zolang uw mannen maar hun parlementswedde trekken he. Beetje VB achtig. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar waarom moest ze dan vallen? |
Citaat:
Deze regering gaat niet vallen: wie ze laat vallen, verliest de verkiezingen. Ik weet dat de linksen dromen van dit scenario, maar het zal niet gebeuren. Droom verder :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vld? Zie mijn eerdere post en bovendien heeft Crootje zijn les wel geleerd op dat vlak N-VA? Ik zie niet in waarom MR? Nu ze de premier hebben en zeven ministers, zeker niet. Ze moeten dan immers terug richting de PS. Aint gonna happen CD&V? Nu al in een zwakke positie en nog steeds niets vast over arco? Met het groot risico om nog een klop te krijgen bij de verkiezingen? Nope, gaat niet gebeuren. Jammer linkse, maar uw droom gaat droom blijven. De regering gaat niet vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een half legioen net aangeworven kabinetsleden terug naar den dop sturen is ook niet zo gezond in een partij ==> de regering mag niet vallen. Nog meer dan vier jaar om eigen apparatsjiks te benoemen in de diverse overheidsadministraties en agentschappen is te lukratief om dat over te laten aan de concurrentie ==> de regering zal én mag niet vallen. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be