![]() |
De vredesduiven van Charlie Hebdo hadden politiebescherming
Charlie Hebdo stond onder politiebescherming.
Hoe zag die bescherming eruit? Waarom heeft ze gefaald? Had Charlie Hebdo clandestien moeten opereren? Zoals een soort van guerrillero-beweging? De strijd wordt vanaf nu op leven en dood gevoerd, zoveel is zeker. |
Politiebescherming helpt dus niet meer.
D�*t is ook de boodschap: jullie doen wat WIJ van jullie eisen of jullie gaan eraan. De vraag is wie verantwoordelijk is voor deze gang van zaken. |
Citaat:
|
Die champetters met hun waterpistooltjes konden niet veel uitrichten tegen die terroristen met hun AK's. Ze werden simpelweg neergeschoten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Graag merk ik ook op dat in de praktijk politiebescherming soms niet voldoende is... vroeg of laat... |
![]() |
1 Bijlage(n)
“I don’t feel as though I’m killing someone with a pen." -Stephane Charbonnier 1967-2015 #CharlieHebdo |
Citaat:
|
Citaat:
Gematigd, dat betwijfel ik. U als Poetingetrouw zou trouwens moeten beseffen dat het soort humor waarmee Charlie Hebdo soms uitpakte en waarbij religieuze onderwerpen werden gebruikt, in Rusland niet door de beugel zou kunnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat mijn geopolitiek standpunt betreft is Rusland meer dan OK, binnenlands beleid, alhoewel ik het er met het een en ander wel eens ben, is mijn toetje niet. Nu nog even naar onze geostrategie kijken en dan weten we waar het hartstikke fout loopt @JvdB, dit wel over de ganse binnen- en buitenlande lijn. Stephan, Charlie & Co weten het reeds, wie volgt? |
Citaat:
Wat Charlie Hebdo betreft, de strekking daar was volgens mij zeker niet marxistisch. Eerder gematigd links. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be