![]() |
Importverbod Syriestrijders
Nu kan het wel eventjes , weer 12 doden in Parijs , niet dat het Syriestrijders zijn maar het lijkt erop .
Met Kalasjnikovs dan nog , dat primitief materiaal komt uit het Midden-Oosten . Ze moeten maar eens beslissen , of ze blijven hier of ze vertrekken , maar dat over en t'weer gereis met alle controles vandoen werkt op de zenuwen . |
Wat zou de aanzet tot discussie moeten zijn? Dat eenieder die daar ooit een stap gezet heeft hier nooit nog binnen zou mogen lijkt me klare wijn.
|
Citaat:
Waarom ze dat toelaten is inderdaad een aanzet tot discussie . Ze worden in de gaten gehouden zeggen ze met de gekende gevolgen . |
Ik ben voor een exportplicht van moslims.
|
Ze zijn veel gevaarlijker voor ons dan de Oostfronters me dunkt. Die werden precies toch wat harder aangepakt.
|
Het blijft vreemd dat ze mogen terugkeren , als alle Europese landen ze weigeren wegens staatsgevaarlijk , waar zit het probleem .
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk je dat het toevallig was dat ze juist tijdens een vergadering binnenvielen . Steek ze in de marginaliteit = illegaliteit en ze kunnen niets . |
Citaat:
|
Vechten voor een ander land, groepering die te boek staat als terroristische groepering = verlies nationaliteit en paspoort.
Voila. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be