Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Persmededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=132)
-   -   Vlaams Belang resolutie ter veroordeling van terreurdaad tegen Charlie Hebdo (https://forum.politics.be/showthread.php?t=212385)

Politics.be 8 januari 2015 13:30

Vlaams Belang resolutie ter veroordeling van terreurdaad tegen Charlie Hebdo

Vlaams Belang dient in Kamer resolutie in ter veroordeling van terreurdaad tegen Charlie HebdoIn het kader van de vrijwaring van de democratie en het recht op vrije meningsuiting werd gisteren in het Vlaams parlement een voorstel van resolutie ingediend om de aanslag op de redactie van Charlie Hebdo scherp te veroordelen. Het Vlaams Belang mocht de resolutie niet mee ondertekenen. Tot zover het gehalte van de democratische ingesteldheid van de traditionele partijen in het Vlaams Parlement... en tot zover de vrijheid van mening.

Bron: politics.be

Pericles 8 januari 2015 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Persvrijheid (Bericht 7489523)
Net de partij, die dat soort taferelen meer dan 25 jaar geleden heeft zien aankomen ...
Pure Belgische slapstick.

Is er dan iets veranderd ? De andere partijen ontkennen nog steeds dat er iets fundamenteel mis is met de islam.
Volgens mij gaan ze dat blijven doen, zelfs al wordt er hier in naam van Allah een bus of 20 en een trein of 10 opgeblazen.

daiwa 8 januari 2015 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7489549)
Is er dan iets veranderd ? De andere partijen ontkennen nog steeds dat er iets fundamenteel mis is met de islam.
Volgens mij gaan ze dat blijven doen, zelfs al wordt er hier in naam van Allah een bus of 20 en een trein of 10 opgeblazen.

Inderdaad !!

Xenophon 8 januari 2015 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7489549)

Het VB en wietrokers, dat zijn de echte vijanden van Vlaanderen!

alberto 8 januari 2015 15:31

De enige partij die hier altijd voor gewaarschuwd heeft mag niet mee tekenen, man, man, man.

Vrijheideerst 9 januari 2015 11:48

Ik zou wel eens willen weten hoe de vork écht in de steel zit, want ik geloof er eerlijk gezegd niet veel van.

Vrijheideerst 9 januari 2015 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 7489712)
De enige partij die hier altijd voor gewaarschuwd heeft mag niet mee tekenen, man, man, man.

Die partij veralgemeent op een ziekelijke wijze en is daarmee even achterlijk dan ISIS, Al Qaida en etc.

Nietzsche 9 januari 2015 11:55

Als dit waar is dan is dat walgelijk.

Nietzsche 9 januari 2015 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 7491323)
Die partij veralgemeent op een ziekelijke wijze en is daarmee even achterlijk dan ISIS, Al Qaida en etc.

En dat mag in een vrije samenleving.

Herr Oberst 9 januari 2015 21:44

Citaat:

Ja hoor, een partij die zich verzet tegen de massaimmigratie en het islamitisch extremisme is even achterlijk als een groepering die massa's mensen op de meest beestachtige wijze heeft omgebracht...

Hoe ver heen moet je zijn om zulke waanzin uit te kramen?

SDX 9 januari 2015 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 7492399)
Ja hoor, een partij die zich verzet tegen de massaimmigratie en het islamitisch extremisme is even achterlijk als een groepering die massa's mensen op de meest beestachtige wijze heeft omgebracht...

Iemand die zulke waanzin uitkraamt (koelbloedige koppensnellende moordenaars zijn hetzelfde als degenen die er voor waarschuwen) zou z'n vrijheideerst wel eens heel snel kunnen verliezen en niet door toedoen van de boodschapper.

Dat mensen nog steeds stekeblind zijn na al die affairekes van die bloedorstige aanhangers vd religie vd vvrede is onbegrijpelijk.

Gisteren waren 't Charlie's...wie morgen?

Of wacht, nu zal 't wel gedaan zijn zeker, als we 't terroristische VB maar kunnen uitschakelen zijn toch immers alle problemen opgelost.

daiwa 10 januari 2015 02:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7492505)
Iemand die zulke waanzin uitkraamt (koelbloedige koppensnellende moordenaars zijn hetzelfde als degenen die er voor waarschuwen) zou z'n vrijheideerst wel eens heel snel kunnen verliezen en niet door toedoen van de boodschapper.

Dat mensen nog steeds stekeblind zijn na al die affairekes van die bloedorstige aanhangers vd religie vd vvrede is onbegrijpelijk.

Gisteren waren 't Charlie's...wie morgen?

Of wacht, nu zal 't wel gedaan zijn zeker, als we 't terroristische VB maar kunnen uitschakelen zijn toch immers alle problemen opgelost.

Eens het VB uitgeschakeld gaan al die moslims braaf zijn, wist je dat niet?

SDX 10 januari 2015 03:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 7492731)
Eens het VB uitgeschakeld gaan al die moslims braaf zijn, wist je dat niet?

Jup, ze gaan zich haasten, staan zelfs al te dringen.

ilfalco 10 januari 2015 10:21

tuurlijk gelooft dewevereerst de grootste partijslaaf er niet veel van .... hij gelooft het pas als hij o de trein zit die wordt opgeblazen.... Je kan dan daarboven de n-va gaan bewieroken. face it de n-va is gewoon een partij als al de andere traditionele partijen.

Zelfs JMDD maakt minder bochten.

En voor je weer begint te hallucineren ik ben nog nooit lid geweest van geen enkele partij( buiten 1 jaar na de aanslag op de democratie door de traditionelenin 2004) en op geen enkele archaische vlagzwaai bijeenkomst of eender welke partijbijeenkomst geweest.

Ik ben een identitaire rechtse nationalist. Maar ik doe mijn pet af voor mensen die met risico voor lijf en leden zeggen wat anderen enkel binnenskamers nog durven denken. Of denk je dat Le Pen fan Dewever achter gesloten deuren hetzelfde zegt dan voor de camera s. Allemaal graaiende lafaards.

je suis charlie is het toppunt van hypocrisie.... want het zijn dezelfden die verantwoordelijk zijn voor het monster en de dreiging oor elke europeaan.

En Bourgeois met zijn massa geld en gewuwel over een europese islam.

Als een VB er boos kijkt dan is het de schuld van de ideologie. Als in heel de wereld slachtpartijen plaatsvinden in naam van de islam en geïnspireerd door de islam dan heeft dat voor de politiek correcte schuldigen niks te maken met die ideologie.

Ze kunnen dat niet toegeven want ze hebben het hier gecultiveerd, gefinancierd en zelfs gepropagandeerd uit ideologische , financiële en electorale motieven.

Zoals ik al een tijdje zeg ; je krijgt waar je voor stemt.

Vrijheideerst 10 januari 2015 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 7492399)

Even ver als Marine Le Pen die calimero komt spelen en keihard uithaalde naar Charlie Hebdo destijds.

Wat is uw punt, jong?

Vrijheideerst 10 januari 2015 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 7492981)
tuurlijk gelooft dewevereerst de grootste partijslaaf er niet veel van .... hij gelooft het pas als hij o de trein zit die wordt opgeblazen.... Je kan dan daarboven de n-va gaan bewieroken. face it de n-va is gewoon een partij als al de andere traditionele partijen.

Zelfs JMDD maakt minder bochten.

En voor je weer begint te hallucineren ik ben nog nooit lid geweest van geen enkele partij( buiten 1 jaar na de aanslag op de democratie door de traditionelenin 2004) en op geen enkele archaische vlagzwaai bijeenkomst of eender welke partijbijeenkomst geweest.

Ik ben een identitaire rechtse nationalist. Maar ik doe mijn pet af voor mensen die met risico voor lijf en leden zeggen wat anderen enkel binnenskamers nog durven denken. Of denk je dat Le Pen fan Dewever achter gesloten deuren hetzelfde zegt dan voor de camera s. Allemaal graaiende lafaards.

je suis charlie is het toppunt van hypocrisie.... want het zijn dezelfden die verantwoordelijk zijn voor het monster en de dreiging oor elke europeaan.

En Bourgeois met zijn massa geld en gewuwel over een europese islam.

Als een VB er boos kijkt dan is het de schuld van de ideologie. Als in heel de wereld slachtpartijen plaatsvinden in naam van de islam en geïnspireerd door de islam dan heeft dat voor de politiek correcte schuldigen niks te maken met die ideologie.

Ze kunnen dat niet toegeven want ze hebben het hier gecultiveerd, gefinancierd en zelfs gepropagandeerd uit ideologische , financiële en electorale motieven.

Zoals ik al een tijdje zeg ; je krijgt waar je voor stemt.

Gij komt een ander hier wat uitmaken voor partijslaaf. Hilarisch toch.

Ik stigmatiseer geen andere mensen, u blijkbaar wel. VB, Isis en consoorten doen dat ook.

Dat is blijkbaar niet zo makkelijk om te begrijpen.

Demper 10 januari 2015 16:15

Citaat:

Toch spijtig dat het sprookjeskoppel franky en morelleke forelleke de partij niet konden overnemen he.

Vrijheideerst 10 januari 2015 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7493482)
Toch spijtig dat het sprookjeskoppel franky en morelleke forelleke de partij niet konden overnemen he.

Ja ;-)

Ze werden gedempt, jong. :(

Herr Oberst 11 januari 2015 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 7493461)
Even ver als Marine Le Pen die calimero komt spelen en keihard uithaalde naar Charlie Hebdo destijds.

Wat is uw punt, jong?

Mijn punt is dat gij elke ratio kwijt bent wanneer het VB ter sprake komt.

ilfalco 11 januari 2015 16:40

of bij dewever of n-va kritiek.....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be