Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Burgemeester Rotterdam: ‘Als het je hier niet bevalt, dan rot je toch op’ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=212403)

Universalia 8 januari 2015 19:09

Burgemeester Rotterdam: ‘Als het je hier niet bevalt, dan rot je toch op’

Bron

Detail tekst:
--------------

Citaat:

De Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb (PvdA) heeft met harde taal gereageerd op de aanslag op Charlie Hebdo. Hij heeft een duidelijke boodschap voor jihadisten die onze vrije samenleving verwerpen. ‘Als het je hier niet bevalt, dan rot je toch op’.
Wijze woorden zeg maar :-)

Derk de Tweede 8 januari 2015 19:28

Met filmpje:
http://nos.nl/artikel/2012214-abouta...t-toch-op.html

mettewie 8 januari 2015 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7490167)
Bron

Detail tekst:
--------------

Holle woorden die dagelijks worden gebuikt door dee of gene.

Hypochonder 8 januari 2015 19:31

Het zijn misschien geen wijze woorden maar gewoon de waarheid. We zijn op een punt gekomen waar we ons moeten afvragen of we nog zomaar over ons heen willen laten lopen.

Derk de Tweede 8 januari 2015 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mettewie (Bericht 7490207)
Holle woorden die dagelijks worden gebuikt door dee of gene.

Behalve Nederlandse Marokkaan is Ahmed Aboutaleb ook Rotterdammer, en die menen wat ze zeggen anders dan Islamsterdam.

Pericles 8 januari 2015 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7490213)
Behalve Nederlandse Marokkaan is Ahmed Aboutaleb ook Rotterdammer, en die menen wat ze zeggen anders dan Islamsterdam.

Als er geen daden volgen , dan blijven het gewoon wat populistische holle woorden die niets aan het probleem gaan veranderen.

Nietzsche 8 januari 2015 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7490218)
Als er geen daden volgen , dan blijven het gewoon wat populistische holle woorden die niets aan het probleem gaan veranderen.

Wauw, dat wij het nog eens zijn. :-D

SDX 8 januari 2015 19:41

Citaat:

Hij m�*g dat ook zeggen omd�*t hij Marokkaan is.

Als 'n ander 't deed had hij nu al verscheidene klachten aan 't been.

Knuppel 8 januari 2015 19:43

De man heeft het tot burgemeester geschopt van de stad met de grootste haven van heel Europa. Hij zou gek zijn om dat op het spel zetten door de moordlust van een zoveelste kliek moslimterroristen goed proberen te praten.

Het is trouwens voor het eerst dat ik de moslimverenigingen in de ons omringende landen geen omfloerste taal hoor hanteren. Ze voelen dus ook dat er een grens bereikt is, en dat ook zij daar slachtoffer van dreigen te worden. De broeders waarmee ze hun God en Geloof delen zijn de poten onder hun stoelen aan het wegzagen in de enige landen waar ze (nog) veilig zijn: de Europese.
Hadden ze dat maar véél eerder gedaan.

Pericles 8 januari 2015 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7490221)
Wauw, dat wij het nog eens zijn. :-D

Oei , dan is de kans zeer groot dat ik me toch vergis. :-D

Knuppel 8 januari 2015 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7490232)
Hij m�*g dat ook zeggen omd�*t hij Marokkaan is.

Als 'n ander 't deed had hij nu al verscheidene klachten aan 't been.

Idd.
Wilders hoefde maar te vragen: "minder of meer Marokkanen" en hij had al prijs.

Nietzsche 8 januari 2015 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7490242)
Oei , dan is de kans zeer groot dat ik me toch vergis. :-D

:lol:;-)

Pericles 8 januari 2015 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7490239)
De man heeft het tot burgemeester geschopt van de stad met de grootste haven van heel Europa. Hij zou gek zijn om dat op het spel zetten door de moordlust van een zoveelste kliek moslimterroristen goed proberen te praten.

Het is trouwens voor het eerst dat ik de moslimverenigingen in de ons omringende landen geen omfloerste taal hoor hanteren. Ze voelen dus ook dat er een grens bereikt is, en dat ook zij daar slachtoffer van dreigen te worden. De broeders waarmee ze hun God en Geloof delen zijn de poten onder hun stoelen aan het wegzagen in de enige landen waar ze (nog) veilig zijn: de Europese.

Wat wil je . Allah is groot , maar ziekenkas is groter. :lol:

Knuppel 8 januari 2015 19:46

Citaat:

Ken je die Rotterdammer zo goed dat je zeker weet dat hij meent wat hij zegt?

Pinda 8 januari 2015 19:47

Citaat:

Kom kom.
Met welke Amsterdammers heb jij gesproken?.

Jeff

mettewie 8 januari 2015 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7490239)

Dé troetel Marokkaan van de PvdA is daar gewoon neergezet als "mission completed multi-culti".
Hij wenst absoluut geen tegenspraak net als de Marokkanen die ik in dienst hebt gehad. Ook weer zo'n slechte eigenschap van Marokkanen. Het zal in hun Berbers bloed zitten.;-)

AsGardSGO 8 januari 2015 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7490167)
Bron

Detail tekst:
--------------

Neen, basis logica.
Je gaat niet een land "ontvluchten" uit economische of politieke reden (onderdrukking) om dan in een land of wereld deel dat dwars staat op de overtuigingen en/of geloof dat je zelf weigert af te leren (integreren) te gaan eisen dat men daar gaat invoeren wat je "ontvlucht".
En dat is wat die verdoken islamisering werkelijk is en die men tracht te verwezenlijken. En die nog zelfs blijkt te lukken omdat we hier in het westen zo "ruimdenkend" zijn ze toe te laten -althans politiek- maar die we toch liever niet hebben maar om toch per se onze zogenaamde 'openheid' tentoon te spreiden onder luid protest goedkeuren.
Dan verschieten dat het constant fout loopt omdat niet enkel wijzelf de verrijking tegenhouden maar omdat dat zogezegd andere kamp ook niet wil verrijken...
En wat zeggen de natuurwetten over 2 gelijke en tegenstrijdige krachten die elkaar onmoeten...?

Hollander 9 januari 2015 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pinda (Bericht 7490255)
Kom kom.
Met welke Amsterdammers heb jij gesproken?.

Jeff

Ach kom nou toch pindaake, iedereen weet dat Amsterdammers huichelachtig volk zijn. :evil:

mooieverhalenvertellers, dat zonder meer. Men bedoelt het ook niet kwaad denk ik.

cookie monster 25 januari 2015 03:30

Rotterdamse burgemeester herhaalt oproep aan fanatici om op te rotten
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-rotten.dhtml

Blijkbaar is die menens !!
Die wordt in sommige hoeken/strekkingen dus niet graag gezien !!

http://forum.politics.be/showthread.php?t=113549

Garry 25 januari 2015 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mettewie (Bericht 7490282)
Dé troetel Marokkaan van de PvdA is daar gewoon neergezet als "mission completed multi-culti".
Hij wenst absoluut geen tegenspraak net als de Marokkanen die ik in dienst hebt gehad. Ook weer zo'n slechte eigenschap van Marokkanen. Het zal in hun Berbers bloed zitten.;-)

Voor de Marokkanen zijn Berbers geen Marokkanen hoor. Alleen wij moeten die aanzien als Belgen.

Ik heb ooit een Marokkaanse klant gehad en toen ik haar iets vroeg over die Marokkaanse vrouwen met hun foulard op het hoofd, kreeg ik pardoes als antwoord," Maar dat zijn geen Marokkanen hé, dat is het uitschot vanuit de bergen dat we ginder liever kwijt dan rijk zijn".

dit zijn Marokkanen in Marokko.

https://www.google.be/search?q=marok...hp%3B460%3B230
En dit is de koninklijke familie
https://www.google.be/search?q=marok...2F%3B560%3B375

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be