![]() |
Op welke politieke partij in het Vlaamse Parlement zou je stemmen?
Brandt los!?
Ga er voor het gemak vanuit dat je mag stemmen in het Vlaamse Parlement, dus dat je Vlaming bent. |
momenteel zou ik vb stemmen. Ik ben totaal geen geindoctrineerd lid met een lidkaart ofwat, en hun programma stemt ook niet 100% overeen met mijn politieke ideeen. Maar er is geen enkele andere partij die durft te stellen dat er een serieus vreemdelingen- (nader bepaald een moslim-) probleem is, en dat vind ik erg.
oja: amnestie NU !! (dat hoor je ook niet echt vaak bij de andere partijen hé) |
Om eerlijk te zijn, geen idee. In Nederland hebben ze D66, hier heb je voorlopig nog geen ideologische gelijke.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou stemmen op de N-VA.
|
Ik heb besloten om mij vanaf nu in het buitenland te bevinden alst stemtijd is.
|
Citaat:
|
Het VB steunt anarchisme.
|
Citaat:
Ongebreideld kapitalisme is even dodelijk als het nazisme, alleen is het niet zichtbaar. Wanneer het herverdelingsmechanisme wegvalt, bekom je automatisch een maatschappij dat stoelt op enkele junglewetten (zie Zuid-Amerika & Afrika). De onzichtbare hand is een mythe, een mythe gecreëerd door een elite. |
Citaat:
|
Met al die blokkers hier kan dat nooit een objectieve peiling worden.8)
|
Citaat:
edit: uiteraard nooit een afspiegeling van de maatschappij, maar dat hoeft ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens het vrt-nieuws werd het VB groter dan het kartel.
|
En als bijvoorbeeld de VRT (t.t.z. Radio 1) overdreven veel aandacht blijft besteden aan de allochtonen zal het VB nog groter worden. Totdat de dam breekt. Wat dan gaat gebeuren kan niemand voorspellen. Hoeveel uiterst rechtsen zitter er bij het Blok ?
|
Citaat:
|
Voor zover ik kan beoordelen vind ik het VRT nieuws veel objectiever dan de Nederlandse media. Vooral over de kwestie Israel-Palestijnen hebben ze al veel langer een gewogen berichtgeving, waar die van de NOS omsloeg van pro-Israel naar pro-Palestijnen...
Ik kijk het VRT nieuws met plezier, niet in de minste plaats om Sabine Hagendoren... ;) |
Citaat:
![]() Sabine Hagendoorn zal waarschijnlijk wel de objectiefste van de VRT zijn... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be