Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Somers Bekend :‘Het gaat ook om onze terroristen. Die zijn hier geboren’ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=212499)

ilfalco 10 januari 2015 10:49

Somers Bekend :‘Het gaat ook om onze terroristen. Die zijn hier geboren’

Neen meneer Somers niet ONZE terroristen. UW terroristen..... jullie hebben ze gefinancierd, geimporteerd, beschermd, gepamperd etc.

Maar toch al goed dat hij bekend.

ilfalco 10 januari 2015 10:56

Hij hangt hetzelfde gedachtegoed aan. Hij financiert, cultiveert en onderwijst net zo goed de nazislam. Hij hangt net zo goed de politiek correcte cultus aan.

Als een ideologie wereldwijd los van elkaar overal tot monsterachtige misdaden leidt dan moet die buiten de wet gesteld worden ipv ze te cultiveren, financieren , beschermen en critici er van te vervolgen en demoniseren.

Dus Ja het zijn de terroristen van het establishment.

Het staat overigens iedere moslim vrij om zich af te wenden van die moorddadige ideologie. Of toch weer niet dan riskeren ze wat wa het ook weer? juist ja datgene wat die ideologie zo extreem en gevaarlijk maakt.

lamenielachen 10 januari 2015 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie Chaplin (Bericht 7493043)
Hij heeft de hier geboren moslims toch niet geimporteerd?
Of wel?

Ze hebben ze hier wel gepamperd, of niet soms?
Politiek België heeft veel boter op het hoofd, dat ze er zich uit proberen praten zijn vijgen na Pasen.

Xenophon 10 januari 2015 12:48

Door onze schuld, door onze schuld, door onze grote schuld.

Scherven A. Mok 10 januari 2015 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 7493050)
Hij hangt hetzelfde gedachtegoed aan. Hij financiert, cultiveert en onderwijst net zo goed de nazislam. Hij hangt net zo goed de politiek correcte cultus aan.

Als een ideologie wereldwijd los van elkaar overal tot monsterachtige misdaden leidt dan moet die buiten de wet gesteld worden ipv ze te cultiveren, financieren , beschermen en critici er van te vervolgen en demoniseren.

Dus Ja het zijn de terroristen van het establishment.

Het staat overigens iedere moslim vrij om zich af te wenden van die moorddadige ideologie. Of toch weer niet dan riskeren ze wat wa het ook weer? juist ja datgene wat die ideologie zo extreem en gevaarlijk maakt.

Het christendom van vandaag is toch ook niet het christendom van gisteren ?
U bent niet dom dus u zaait haat.

Scherven A. Mok 10 januari 2015 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 7493061)
Ze hebben ze hier wel gepamperd, of niet soms?
Politiek België heeft veel boter op het hoofd, dat ze er zich uit proberen praten zijn vijgen na Pasen.

Het heeft weinig van doen met gepamper. Het is meer een opvoedingstraditie die door onwetendheid moeilijk doorbroken wordt en dit ivm gender. Met daar bovenop dan nog de veranderingen door de huidige globaliseringsgolf en de gevolgen daarvan op de arbeidsmarkt.

Garry 11 januari 2015 00:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 7493039)
Neen meneer Somers niet ONZE terroristen. UW terroristen..... jullie hebben ze gefinancierd, geimporteerd, beschermd, gepamperd etc.

Maar toch al goed dat hij bekend.

Somers is een maf. Het is niet omdat ons kat geboren is in de mand van een rashond dat ze kan bassen en recht heeft op een pedigree.

De schoofzak 11 januari 2015 07:44

De diep-blauwen en diep-liberalen zijn ook hier geboren.
Ze zijn ook van ons.

De diep-roden .... en de fel-gele-flaminganten ... ook hier geboren.

De linkiewinkies, die niet verdelen maar samenbrengen, .... zijn pertang discriminerend in hun strijd tegen mensen met een andere mening.

.

Tomas 11 januari 2015 07:51

Ik ben het eens met Somers en in het verleden met Pim Fortuyn: het zijn de onze.

reservespeler 11 januari 2015 07:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tomas (Bericht 7494212)
Ik ben het eens met Somers en in het verleden met Pim Fortuyn: het zijn de onze.

Dat verbaasd me echt niet.

reservespeler 11 januari 2015 08:01

http://www.standaard.be/cnt/dmf20150109_01466442

Een fundamentalistische moslimpresident in Europa? Daar geloof ik echt niets van.’ Mechels burgemeester Bart Somers stapt niet mee in het groepsdenken dat moslims haast collectief verantwoordelijk stelt bij terroristische aanslagen. ‘Het gaat niet om de invoering van een islamitische staat, het gaat om de invoering van een totalitair regime. En welke staat maken de terroristen dan kapot? Voor de duizenden hier wonende moslims is België hun staat. Ook hun democratie wordt aangevallen.

Geloofd die kerel echt wat ie schrijft?

Garry 11 januari 2015 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tomas (Bericht 7494212)

Wacht dan maar eens af tot ons land ooit in oorlog zou komen met een van die apenlanden en dat we de onze gaan mobiliseren. Dan zullen we direct zien welke de onze zijn en welke niet, geloof me maar. Ze kunnen nog geen voetbalmatch als de onze spelen tegen het land van hun herkomst, hier geboren of niet.

Dromers!!!

Jay-P. 11 januari 2015 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7494300)
Ze kunnen nog geen voetbalmatch als de onze spelen tegen het land van hun herkomst, hier geboren of niet.

Kan U dat even toelichten? 'k Kan de beeldspraak niet volgen.
IMC hier.
Dank.

Garry 11 januari 2015 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 7494302)
Kan U dat even toelichten? 'k Kan de beeldspraak niet volgen.
IMC hier.
Dank.

Dat ligt dan beslist aan u wan ze is overduidelijk.

maddox 11 januari 2015 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7494083)
Somers is een maf. Het is niet omdat ons kat geboren is in de mand van een rashond dat ze kan bassen en recht heeft op een pedigree.

Als mijn raskat hondsdol blijkt, dan is dat wel mijn raskat, en is het mijn verantwoordelijkheid dat beestje laten in te slapen.

Universalia 11 januari 2015 10:47

Citaat:

Somers Bekend :‘Het gaat ook om onze terroristen. Die zijn hier geboren’
Inderdaad 'goed' dat hij 'schuld bekend' maar ... (die eeuwige maar toch altijd ... ) men blijft rustig voort bepamperen en binnenhalen dacht ik.

Islamisering van België

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be