![]() |
Vlamingen weten simpelweg waarom
Dat is toch overduidelijk. Waarom regeringsbeleid nodig is.
Voor onze kinderen. titel: Vlamingen tonen loonbrief http://www.hln.be/hln/nl/3424/Econom..._content=daily Citaat:
|
Die denken dat ze het voor hun kinderen doen maar het is voor hun ouders. :D
|
Citaat:
Het zijn niet de actuele rusthuisbewoners, en ook niet de huidige jonge gepensioneerden en bruggepensioneerden die de staatsschuld gaan aflossen. En mocht ik de lotto winnen deze avond, dan kunt ge mij voor de rest van mijn leven bereiken in ofwel de Seychellen, ofwel in Bali. En van daaruit ga ik ook niet erg behulpzaam kunnen zijn. Als ge verstaat wat ik bedoel. . |
Citaat:
Deze mensen zijn netto-ontvangers dwz dat zij uit de schatkist betaald worden en er dus nooit meer geld kunnen inleggen dan er reeds inzat. De enige manier om de lasten op arbeid te verlagen is om de overheid fors af te bouwen wat betreft hun aantal, hun verloning en hun pensioen. Alle andere opties zullen leiden tot massale werkloosheid en het instorten vd sociale zekerheid. |
Citaat:
Jonge mensen gaan helemaal niet gaan werken om de staatsschuld te verminderen zodat hun kinderen dat zwaard niet meer boven het hoofd hangt. Ze gaan gaan werken om een generatie tewerkstellingsbeleidambtenaren met veelal onverdiend hoge pensioenen te onderhouden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij die nu bijdragen zullen tot hun 67ste moeten werken voor een pensioen dat lager zal zijn dan wat ze vandaag zouden krijgen. Onze kinderen zullen geen wettelijk pensioen meer krijgen en zelf hun pensioen moeten opbouwen. |
Citaat:
Hetzelfde met de diverse regeringen, ze bedienen zich rijkelijk ongeacht of er geld is of niet. Ook ik als "groot verdiener sjoemelaar" (zelfstandige hé) betaal me rot aan dat despotisme terwijl een pensioen van 1060€ nu niet direct weelde is. De reserves die ik daarom opbouwde worden dan terug gezien als luxe en belast samen met mijn pensioen. Dan nog is het niet genoeg en mogen we binnenkort ons huis verkopen om de "rijkentaks?" te betalen .... Je moet al heel erg dom zijn om nog te willen werken in dit apenland waar het profitariaat de plak zwaait. |
Al die zogezegde linkiewinkies-oplossingen: dikkement te laat.
26 jaar sossendom en 26 jaar alleen maar dieper in de shit geraakt, en nu komen ze met hun mirakeloplossingen. Het zal gaan zoals de nva het zegt dat het zal moeten gaan. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voorlopig houden ze zich heel stil op de achtergrond buiten wat half-stoere verklaringen van hun marionet kris Peeters. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be