Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Waar zou Rikske Koolzaad toch maar zijn (https://forum.politics.be/showthread.php?t=212512)

graaf de bethune 10 januari 2015 17:10

Waar zou Rikske Koolzaad toch maar zijn

Beste forumleden. Ik begin mij ernstig zorgen te maken over professor Rikske Koolzaad.(Rik Coolsaet). Betrokken professor is nochtans nooit ver weg van de tv-studio's wanneer er weer feiten gebeurd zijn waarin allochtonen, moslims in betrokken zijn. Keer op keer slaagt Coolsaet erin om prompt de autochtone bevolking volledig in fout te stellen bij eender welke feiten. Ze krijgen geen kansen, ze worden achtergesteld, bla bla bla, zalf zalf, pamper pamper, ja , de gewone linkse wederkerende mantra's. Ik heb nu al heel wat programma's gezien op tv naar aanleiding van de gebeurtenissen in FRankrijk, maar nergens zag ik tot nu toe "de expert" Rik Coolsaet. Wat zou er toch maar gebeurd zijn. Zou hij beseffen dat zijn vis niet meer bakt??

De schoofzak 10 januari 2015 17:52

Hij werd zeer recent opgemerkt. Met zijn hoofd op de schouders van Gêne Bleitvoets.

.

Klojo eerste klas 10 januari 2015 17:57

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2204732

quercus 10 januari 2015 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune (Bericht 7493585)
Beste forumleden. Ik begin mij ernstig zorgen te maken over professor Rikske Koolzaad.(Rik Coolsaet). Betrokken professor is nochtans nooit ver weg van de tv-studio's wanneer er weer feiten gebeurd zijn waarin allochtonen, moslims in betrokken zijn. Keer op keer slaagt Coolsaet erin om prompt de autochtone bevolking volledig in fout te stellen bij eender welke feiten. Ze krijgen geen kansen, ze worden achtergesteld, bla bla bla, zalf zalf, pamper pamper, ja , de gewone linkse wederkerende mantra's. Ik heb nu al heel wat programma's gezien op tv naar aanleiding van de gebeurtenissen in FRankrijk, maar nergens zag ik tot nu toe "de expert" Rik Coolsaet. Wat zou er toch maar gebeurd zijn. Zou hij beseffen dat zijn vis niet meer bakt??

Inderdaad. Dat was de "expert" die bij de VRT zéér geliefd was (en is). Telkenmale hij op het scherm verscheen was die man met een onvoorstelbare zelfzekerheid de islamitische problematiek aan het relativeren en met wollige praat aan het ondersneeuwen. Met gebeurtenissen van de voorbije week klapt gans zijn kaartenhuisje in elkaar.

mvd 10 januari 2015 18:00

Rik Coolsaet zei over de Syrië-strijders dat ze opereerden ''vanuit een onrechtvaardigheidsgevoel''. Een zender die zo iemand nog als expert opvoert is geen knip voor de neus waard.

dalibor 10 januari 2015 18:02

Onder het motto: zaag als een opiniemaker niet in de media is geweest.

F.B. 10 januari 2015 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune (Bericht 7493585)

Dit soort uitspraken zou daar mee te maken kunnen hebben.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...norama/2.35803

Zie hier vanaf 49:10 waar Koolzaad meent dat we het gevaar overdrijven.

Reportage Allah guerre van do 25/09/2014

Ben eens benieuwd wat hij daar nu van zou zeggen.

Hypochonder 10 januari 2015 18:18

Hij is heel misschien tot het besef gekomen dat zijn ideeën en opvattingen al altijd fout zijn geweest en heeft daarom misschien zelfmoord gepleegd?

Demper 10 januari 2015 18:18

Koolzaad had beter zijn bakkes gehouden.

ilfalco 10 januari 2015 18:21

Ik hoop dat dat soort figuren ooit te boek gaan staan als de walgelijkste collaborateurs....

Nr.10 10 januari 2015 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 7493653)
Rik Coolsaet zei over de Syrië-strijders dat ze opereerden ''vanuit een onrechtvaardigheidsgevoel''. Een zender die zo iemand nog als expert opvoert is geen knip voor de neus waard.

De knoppen van Rik Coolsaet worden bediend in Washington.

Nr.10 10 januari 2015 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7493687)
Koolzaad had beter zijn bakkes gehouden.

² Het is overduidelijk dat Rik Coolsaet de publieke opinie in een bepaalde richting wil duwen.

Hypochonder 10 januari 2015 18:26

Een goeike: rikske koolzaad zit momenteel op zwart zaad :D

DewareJakob 10 januari 2015 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7493698)

Of bij Bo.

Hypochonder 10 januari 2015 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7493699)
Of bij Bo.

Bij Bo? Verklaar u nader.

Den Duisteren Duikboot 10 januari 2015 18:31

Ik begrijp niet waarom sommige mensen denken dat er "opeens" allerlei "ogen opengaan". Iemand als Coolsaet heeft altijd benadrukt dat aanslagen als die in Parijs een reële mogelijkheid zijn.

sloeber 10 januari 2015 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7493647)

Ik hoor hem eigenlijk hetzelfde zeggen als ik Bart de Wever al heb horen zeggen. Veel terroristische organisaties stellen internationaal niet veel voor, maar indirect wel. Ze zijn geïnfiltreerd, worden afgeluisterd etc, waardoor een actie opzetten niet evident is. We moeten vooral waakzaam moeten zijn voor lone wolves.

Den Duisteren Duikboot 10 januari 2015 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.B. (Bericht 7493684)
Zie hier vanaf 49:10 waar Koolzaad meent dat we het gevaar overdrijven.

Dat is geen juiste weergave van wat hij zegt. Hij stelt dat we het gevaar niet moeten overschatten, net zo min als we het mogen onderschatten.

Den Duisteren Duikboot 10 januari 2015 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7493698)

Geert Hoste, bent u dat?

quercus 10 januari 2015 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7493700)
Bij Bo? Verklaar u nader.

Bo is de broer van. Een sexuoloog die leuke praatjes kan verkopen over "het mannelijk penseel". Dat is dan de lul, mocht je soms twijfelen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be