![]() |
Waar zou Rikske Koolzaad toch maar zijn
Beste forumleden. Ik begin mij ernstig zorgen te maken over professor Rikske Koolzaad.(Rik Coolsaet). Betrokken professor is nochtans nooit ver weg van de tv-studio's wanneer er weer feiten gebeurd zijn waarin allochtonen, moslims in betrokken zijn. Keer op keer slaagt Coolsaet erin om prompt de autochtone bevolking volledig in fout te stellen bij eender welke feiten. Ze krijgen geen kansen, ze worden achtergesteld, bla bla bla, zalf zalf, pamper pamper, ja , de gewone linkse wederkerende mantra's. Ik heb nu al heel wat programma's gezien op tv naar aanleiding van de gebeurtenissen in FRankrijk, maar nergens zag ik tot nu toe "de expert" Rik Coolsaet. Wat zou er toch maar gebeurd zijn. Zou hij beseffen dat zijn vis niet meer bakt??
|
Hij werd zeer recent opgemerkt. Met zijn hoofd op de schouders van Gêne Bleitvoets.
. |
|
Citaat:
|
Rik Coolsaet zei over de Syrië-strijders dat ze opereerden ''vanuit een onrechtvaardigheidsgevoel''. Een zender die zo iemand nog als expert opvoert is geen knip voor de neus waard.
|
Onder het motto: zaag als een opiniemaker niet in de media is geweest.
|
Citaat:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...norama/2.35803 Zie hier vanaf 49:10 waar Koolzaad meent dat we het gevaar overdrijven. Reportage Allah guerre van do 25/09/2014 Ben eens benieuwd wat hij daar nu van zou zeggen. |
Hij is heel misschien tot het besef gekomen dat zijn ideeën en opvattingen al altijd fout zijn geweest en heeft daarom misschien zelfmoord gepleegd?
|
Koolzaad had beter zijn bakkes gehouden.
|
Ik hoop dat dat soort figuren ooit te boek gaan staan als de walgelijkste collaborateurs....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een goeike: rikske koolzaad zit momenteel op zwart zaad :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik begrijp niet waarom sommige mensen denken dat er "opeens" allerlei "ogen opengaan". Iemand als Coolsaet heeft altijd benadrukt dat aanslagen als die in Parijs een reële mogelijkheid zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be