Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   NVA Feest (https://forum.politics.be/showthread.php?t=212552)

fred vanhove 11 januari 2015 16:23

NVA Feest

De openingsplaat op het feest van de NVA.....Neil Young...Rockin' in a free World.......muziek en tekst van een oude rocker die nu net staat voor wat NVA juist niet staat.....een grotere tegenstelling had ik me moeilijk kunnen inbeelden.:-)

TheFourHorsemen 11 januari 2015 16:35

Misschien vond de verantwoordelijke voor de muziekkeuze het gewoon een mooi liedje? Er zijn zoveel zangers/groepen die ik erg goed vind maar een totaal andere politieke mening hebben dan ik.

Demper 11 januari 2015 16:38

Zuhal heeft er weer de hoer uitgehangen, het was lelijk om zien.

Bert de wafel 11 januari 2015 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7494679)
De openingsplaat op het feest van de NVA.....Neil Young...Rockin' in a free World.......muziek en tekst van een oude rocker die nu net staat voor wat NVA juist niet staat.....een grotere tegenstelling had ik me moeilijk kunnen inbeelden.:-)

In 2011 dus NA het maken van ongeveer 30 albums gooide Neil Young het roer om:

Citaat:

The legendary singer/songwriter gave up drinking and smoking cannabis last year, and initially wondered if he'd still be able to function as a songwriter without them.
http://hub.contactmusic.com/news/nei...-sober_3314965

(De ironie...ach ja.)

mettewie 11 januari 2015 16:44

Citaat:

Ze hadden beter de cover van Pearl Jam kunnen draaien. Per slot is de N-VA het surrogaat geworden voor VB'ers die de N-VA de grote overwinning hebben gegeven. Zonder hen was het een splinterpartij gebleven.;-)

fred vanhove 11 januari 2015 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert de wafel (Bericht 7494728)
In 2011 dus NA het maken van ongeveer 30 albums gooide Neil Young het roer om:

http://hub.contactmusic.com/news/nei...-sober_3314965

(De ironie...ach ja.)

Zou de Neil eigenlijk binnen mogen op een NVA feest ( veronderstellend dat hij daar iets zou te zoeken hebben ?):lol:

mvd 11 januari 2015 16:45

Citaat:

Kun je dat eens verduidelijken?

fonne 11 januari 2015 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7494716)
Zuhal heeft er weer de hoer uitgehangen, het was lelijk om zien.

Zag ze je niet staan en ben je nu een beetje nijdig?

fred vanhove 11 januari 2015 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 7494713)
Misschien vond de verantwoordelijke voor de muziekkeuze het gewoon een mooi liedje? Er zijn zoveel zangers/groepen die ik erg goed vind maar een totaal andere politieke mening hebben dan ik.

Ja maar ik had toch liever iets van The Strangers gehoord;-)

TheFourHorsemen 11 januari 2015 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7494741)
Ja maar ik had toch liever iets van The Strangers gehoord;-)

Ik ben het volledig met u eens ;).

manta 11 januari 2015 16:48

Ze hadden op z'n minst een Nederlandstalig plaatje mogen opzetten, liefst van een Vlaams groepje...

fred vanhove 11 januari 2015 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 7494737)

Iets dat duidelijk is moet je niet verduidelijken.Als je zin hebt kan je het wel proberen te weerleggen....of moet je ook al verduidelijken dat waar bv The sex pistols en Margaret thatcher voor stonden lijnrecht tegengesteld was ?

Hypochonder 11 januari 2015 16:56

De Wever in zijn speech: "ondanks het gekrijs van laurette zit de PS voor het eerst in 25 jaar niet in de federale regering" [groot applaus en gejuich]

Priceless :D

Stormram 11 januari 2015 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 7494737)

De N-VA bedient zich op huichelachtige wijze van muziek die geenszins bij haar core business hoort.

fred vanhove 11 januari 2015 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7494745)
Ze hadden op z'n minst een Nederlandstalig plaatje mogen opzetten, liefst van een Vlaams groepje...

Dat vind ik ook en toch niks van de grootste hippie aller tijden ;-)

mvd 11 januari 2015 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7494769)
Iets dat duidelijk is moet je niet verduidelijken.

M.a.w. je kunt het niet verduidelijken.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7494769)
Als je zin hebt kan je het wel proberen te weerleggen....of moet je ook al verduidelijken dat waar bv The sex pistols en Margaret thatcher voor stonden lijnrecht tegengesteld was ?

Geen idee waar de seks pistols voor stonden. Maar het ging over N-VA, niet over Thatcher.

Bert de wafel 11 januari 2015 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 7494713)

Afgaande op de historische verhouding tussen DJ's en N-VA-feesten en in het kader van de huidige politieke situatie lijkt me dit toch wel georchestreerd.
(we mogen niet toegeven aan de angst voor terreur)

fred vanhove 11 januari 2015 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7494775)
De Wever in zijn speech: "ondanks het gekrijs van laurette zit de PS voor het eerst in 25 jaar niet in de federale regering" [groot applaus en gejuich]

Priceless :D

Was dat gekrijs er dan niet toen de federale regering al was gevormd ?:-o

fred vanhove 11 januari 2015 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 7494790)
M.a.w. je kunt het niet verduidelijken.

Geen idee waar de seks pistols voor stonden. Maar het ging over N-VA, niet over Thatcher.

Met andere woorden je kan het niet weerleggen.....ga anders vanavond wat lezen over Neil....(eventueel stiekem;-))

En het waren wel the sex pistols .....niet seks pistols;-)

Stormram 11 januari 2015 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert de wafel (Bericht 7494793)
Afgaande op de historische verhouding tussen DJ's en N-VA-feesten en in het kader van de huidige politieke situatie lijkt me dit toch wel georchestreerd.

a.k.a politieke recuperatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be