![]() |
we zijn goed bezig : n-va wil foie gras verbieden in het parlement !
Een volk krijgt de leiders die het verdient...
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...de-Kamer.dhtml Wij krijgen cretins & assholes die melig en hypocriet zitten te doen over fucking foie gras. Als ik mijn vroegere stadsgenoot Hendrik Vuye tegenkom stamp ik hem tegen de nootzak om hem duidelijk te maken hoe belachelijk hij zich maakt met dergelijke trivialiteiten. |
Bejaarden die graag "goe zijn voor de beesjes" stemmen ook...
|
WTF doet foie gras op hun menu?!
|
Mooi!
|
Citaat:
|
Citaat:
Zouden die twee gestraft zijn deze week dat zo iets lulligs op hun naam in de verslagen van de kamer zal opgenomen worden ? |
Citaat:
Nu nog kaviaar en de sossen worden gek. :lol: Citaat:
|
Ik zoek niemand.
|
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...litairen.dhtml << ... De drie burgemeesters van de politiezone Brussel-Zuid vragen in een brief aan de ministers van Binnenlandse Zaken en Defensie om bijkomende middelen, inclusief de inzet van militairen. Vooral de bewaking van joodse instellingen zorgt voor extra werklast, gezien het huidige verhoogde dreigingsniveau na de aanslag op het Joods Museum in Brussel. De extra inspanningen komen bovenop de aanwezigheid van verschillende gevangenissen in de zone, net als het grootste station van het land en verschillende wijken die een verhoogde aanwezigheid vereisen op vlak van beveiliging, aldus de burgemeesters van Sint-Gillis, Anderlecht en Vorst... ... met de bloedige aanslagen in Parijs in het achterhoofd, stellen de drie PS-burgemeesters ook concreet de vraag om militairen te kunnen inzetten voor dit soort beschermingstaken. Volgens hen is immers sprake van een ernstige dreiging op de publieke veiligheid... >> Hoe voelt slappe kak in de pamper eigenlijk aan? :? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
We hebben dus nu een partij die, stiekem via het Parlement, de burgers wil opleggen wat ze al dan niet mogen eten ...
|
Citaat:
|
Parlementsleden mogen eten wat ze willen.
Als ze er voor betalen. Of beter gezegd: als ze er in ruil wat minder belastinggeld voorop"souperen". |
Citaat:
Maar ik weet niet in welke mate mijn verbouwingsplannen u zouden boeien... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be