![]() |
Heeft Vlaams Belang ( Blok ) weeral gelijk ?
Heeft Vlaams Belang ( Blok ) weeral gelijk ?
Het VB is altijd al een oppositie partij geweest met een cordon. Maar ik stel vast dat , in de loop van de voorbije decennia, meerdere politieke partijen punten overnemen van VB en daar sterk mee scoren. Ik denk maar aan het succes van Maggie De ……Blok. Enige tijd geleden wilde VB een betoging organiseren te Brussel over de gevaren van de Islam in onze westerse wereld. deze betoging werd verboden door de PS in Brussel en “volksvertegenwoordigers” die zich kwamen ter plaatse informeren. Die werden hard aangepakt. Intussen zijn we 01.2015. Elke Vlaamse partij ( bijna elke ) neemt stappen om de situatie aan te pakken. Heeft VB opnieuw gelijk gekregen ? |
Citaat:
Hoeveel "cordon sanitaires" ze ertegenaan gooien, de waarheid drijft toch altijd boven! |
Al is Mohammed nog zo groot, De Winter legt de waarheid bloot.
|
Citaat:
:-( Hoe tragisch toch... |
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig heeft 3/4 van hun vroegere kiezers hun vergissing ingezien en hebben ze dat zootje volksverlakkers achtergelaten. Nu nog een paar jaar lukratieve stervensbegeleiding voor hun laatste parlementairen en het licht mag uit in 2019. |
Citaat:
|
Citaat:
Die-hard flaminganten die La France als gidsland beschouwen. |
Citaat:
Ondertussen hebben de echte rode volksverlakkers de verkiezingen verloren en gaan ze meer en meer ondervinden hoe hard ze kunnen rekenen op een bepaald soort kiesvee waarmee ze hun rangen dachten te kunnen op peil houden! Allah is Groot, niet Rood! |
Het VB heeft al van in het begin op een deel van haar probleemanalyses gelijk. Je moet haast wel debiel zijn om dat te ontkennen. Maar dat maakt natuurlijk niet dat hun voorgestelde oplossingen ook de juiste waren. Een probleem opmerken is één ding, een werkbare, realistische, goede oplossing voorzien (om te beginnen al niet in strijd met X-aantal verdragen en overeenkomsten) is een ander paar mouwen.
Wat betreft het eerste had het VB heel vaak gelijk, het tweede had ik ze wel eens willen zien doen, maar ik vrees dat ze dan al veel eerder gedecimeerd zouden zijn. |
Heeft het VB een waterdicht anti-terreurplan??
Iemand een link? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neen, het VB is en blijft een populistisch partijtje, dat hun eigen programmapunten evenveel respecteert als de havenarbeider, een vluchteling, de gewone werkmens, enzoverder.
|
Citaat:
Ik weet alleen niet of ik écht een 'die-hard flamingant' ben. :? |
Citaat:
Het is nog niet te laat, hé. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be