![]() |
Parijs één week later, publicatie boek dat islam aanvalt.
Citaat:
Benieuwd hoe de internationale kudde van islamofobie roepers gaat reageren |
Citaat:
2) Of de CIA. 3) Of de Illuminati. 4) Of 1) & 2). 5) Of 2) & 3). 6) Of 1) & 3). 7) Of 1), 2) & 3). 8) ... (vul zelf maar in) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb niettemin ook aan hén gedacht: 8) ... (vul zelf maar in). ;-) |
Ik weet niet goed of ik deze man zie als een held of als een rebelse puber......
|
Citaat:
Zegt de naam "Jan Palach" u iets? |
Citaat:
Maar goed, daar gaat het bij niet om. Ik heb gewoon last van een dubbel gevoel als ik dit lees. Zou deze Palestijn zijn mening geven om dat hij daadwerkelijk hoopt op een betere wereld, of wil hij gewoon schoppen tegen de islam om het schoppen? Ik weet het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
9) of Waleed Al-Husseini 10) of prins Laurent 11) of 1) & 8) 12) of 8) & 9) 13) of 1), 2) & 8) enz... |
Citaat:
|
Citaat:
Wie 'de oemma' de rug toekeert, mag al héél blij zijn dat het bij een scheldpartij blijft. Het "Vlaams Belang" wordt als extreem-rechts bestempeld. ... |
Citaat:
|
Citaat:
Laat mij het dan anders verwoorden: rondom de watjes van het "Vlaams Belang" werd een 'cordon sanitaire' opgetrokken. ... |
Citaat:
|
Citaat:
2) Echt niet? - wie het ooit aandurfde het "Vlaams Belang" de rug toe te keren, werd tot nu toe in het ergste geval op een scheldtirade getrakteerd. - wie het ooit aandurfde 'de oemma' de rug toe te keren, mocht tot nu toe al héél blij zijn dat het bij een scheldtirade bleef. U ziet het verschil toch wel? |
Citaat:
|
Frankrijk: 1 week later: 54 propagandisten voor terrorisme in de bak.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be