![]() |
be.politics in nieuwe posts
als ik de nieuwe posts opvraag, dan staan die berichten uit de nieuwsgroep hier ook tussen. ik vind dit eigenlijk enorm storend. ligt dit aan mij, of vinden jullie dit ook irritant. en zo ja, valt er dan iets aan te doen. (zo nee, negeer dan gewoon collectief deze thread, dan ligt het aan mij, en zal ik proberen niet zo snel geirriteerd te zijn :? )
|
even opmerken dat het mij opvalt dat de forumposter niet echt veel in de nieuwsgroep posten.
|
Yup, vrij vervelend... soms interesseren de titels me wel, klik ik en dan kom ik telkens op die be.politics terecht waar het nogal een zooi is eerlijk gezegd... ;-)
|
Mwa is een testje ;-)
Vroeger stond het op de site en toen had het wel vrij veel aantrek, nu is het gewoon een extra'tje ;-) Wordt het niet gebruikt no harm done, wordt het wel gebruikt zoveel te beter. Ik *kan* het er wel uit kegelen uit "nieuwe posts", zal daar misschien eens voor kijken ;-) |
merci jeroen :-D
|
Ja maar nu ga ik mij moreel verplicht voelen omdat je me bedankt ;-)
|
Citaat:
|
Nee dank u :P
't is er al uit ondertussen ;-) |
Citaat:
mss moet de poll dan maar gesloten worden. [font=Garamond](nu lijkt me een goed moment, hij geeft mij namelijk volledig gelijk :-P )[/font] |
Geen cheerleader smileys? :cry:
|
*
(waar is de tijd dat ge nog berichten kan deleten :lol:) |
Gelukkig komen je replies toe via mail :p
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Nu da'k u toch heb... kunnen die heeeeel kleine letterkes weer terug? K&K zal u dankbaar zijn, als het ware :-D |
Citaat:
|
Citaat:
[SIZE=1]Kijk en nu had ik in heel kleine letterkes he he he he kunnen schrijven wat dan heel grappig is, snapte?[/SIZE] |
Citaat:
|
Citaat:
|
't probleem is ik vind die kleine letters super irritant ;-)
Ik moet altijd op wijzigen klikken om te lezen wat er staat :p En met zo'n foto'ke van een cheerleader ga je me niet verleiden hoor ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be