![]() |
Het is besloten, wij gaan een vierde baby bijmaken. Hoera.
Mijn vrouw en ik zijn blij het forum te kunnen meedelen dat wij zullen bijdragen aan de oplossing van het bevolkingsprobleem - namelijk de onderbevolking en het uitsterven van het menselijke ras (vanaf 2100 zet de grote neergang zich in, allez toch volgens de experts van de UN Population Division).
Onze baby, voor eind dit jaar voorzien, zal wellicht dat doemjaar 2100 nog meemaken, en ons dan met de kleinkinderen dankbaar zijn omdat wij zo visionair waren. (Allez, gewoon omdat we statistiekjes kunnen lezen). Wij moedigen iedereen op dit forum aan hetzelfde te doen. En wel nu, want anders is het onverbiddellijk te laat. |
Als het vrucht een downie is, abortus of houden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een alternatief is gewoon een vijfde bijmaken en zien of het die keer wél goedzit. |
mensen gelijk gij zorgen voor de ondergang van de mensheid
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat je het altijd maar hebt over "mengrassen zijn superieur" (wat ongenuanceerd, maar over het algemeen waar is) vroeg ik mij af hoe je dat dan ziet met handicaps. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Niet liggen blijten, zeurwijf. Ge zijt gewoon jaloers. Of onvruchtbaar. Of beide. Ja, wellicht beide. |
Citaat:
Open je een draadje in maatschappij of godsdienst (ethiek)? Want het is wel een interessante vraag. Die ondermeer Dawkins onder vuur bracht, dacht ik. Hier in K&K is het te licht, en op zo'n serieus onderwerp kan EduardKihl ook niet genoeg liggen janken. Het is ook niet pervers genoeg voor de paardenvlees etende schizo Demper. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge kunt tegenwoordig wellicht wel scannen of ge genetisch voorbestemd zijt om Down op de planeet los te laten. Maar dat lijkt me omslachtig. Nee dus, laat de genetische loterij dus maar gewoon zijn werk doen. |
Citaat:
|
Citaat:
De peuters zijn 3 jaar, 2 jaar en 1 jaar oud. Maar zoals intussen bekend zijn het zeer superieure hybrieden, die graag een debat in de diepte voeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is uw filosofische of ethische positie over abortus en zijn tweeling euthanasie? Ik kaats de bal terug. En desnoods haal ik er de Paus bij. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be