Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Beu, beu en beu... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=212780)

andev 15 januari 2015 11:42

Beu, beu en beu...

Citaat:

Onderwerp: Fw: Doorst.: Fw: IK BEN HET MEER DAN BEU !!!!

------------------------------------------------------------------

Je mag ook jonger dan 60 zijn om dit te lezen...misschien leer je hier nog iets uit ?

Hallo
Ik ben 60 plusser !
Ik heb hard gewerkt sinds mijn14de. ik deed 40 - en soms tot 70 u per week en dat meer dan 40 jaar lang.Ik verdiende redelijk geld, maar had mijn baan of mijn salaris niet geërfd en
ik werkte om d�*�*r te komen waar ik vandaag ben.
Als je de economie bekijkt, lijkt het nu geen goed moment te zijn, gepensioneerde te worden.
Maar ik heb geen keuze, ik bengepensioneerde.
Ik ben het beu, om te horen, dat ik "mijn rijkdom moet verdelen" onder mensen die mijn vorm van werk-ethiek niet kennen.
Ik ben het beu om te horen, dat de regering het geld dat ik verdiend heb, van mij wil afpakken - desnoods met geweld ??- en het aan mensen te geven, die te lui zijn zelf geld te verdienen, of die zogezegd vluchteling zijn,
Ik ben het beu te horen dat ik mijn zuur verdiende centjes moet afstaan aan de 5 of meer kindjes van Ronaldo, Ivanojev, Rachied en Mohamed die bij hun moeder in het thuisland leven en die hier 900€ werkloze steun of O.C.M.W. opstrijken.
Ik ben het beu, dat men mij vertelt, dat ik mijn levensstandaard moet verlagen om zodoende de verwarming van de planeet tegen te gaan terwijl de US het vertikt om de Kioto-overeenkomst te tekenen en China meer CO² uitstoot per inwoner, dan heel mijn straat.
Ik ben het beu, verteld te krijgen, dat drugverslaafden zieken zijn en dat ik hen moet helpen, hen ondersteunen en ze medisch laten behandelen, en dat ikzou moeten betalen voor de schade,die zij bij zichzelf aanrichten.Te velen onder ons, die geen verantwoording voor hun leven en acties nemen,
ik ben dat werkelijk beu.
Maar ik ben heel erg blij, dat ik 60 plusser ben ......... want ….. nu hoef ik mij niet meer verantwoordelijk te voelen, voor wat anderen van deze wereld maken.
Ik heb echter wel te doen met de volgende generaties.
Deze kreet zal waarschijnlijk niet alom gepubliceerd worden, behalve als wij het zelf doen.Dit is dus uw kans, om het verschil te maken.

Ik ben 60plusser en deed voluit mijn deel, nu ben ik moe.

Als u dit niet doorstuurt, dan hebt u het niet begrepen.

Inderdaad, genoeg om het beu te zijn...
De enige manier om er op termijn iets aan veranderd te krijgen
is bij de volgende stemronde die politieke personages die daarvoor
al jaren verantwoordelijk zijn naar het verdomhoekje te sturen.
En laat ze maar “racist” en “nazi” roepen!
En nu maar wachten op de volgende aanslag.

Loki 15 januari 2015 12:16

Dat is dan gezegd van de generatie die het meest heeft geprofiteerd. Ondankbare zeikers

boeha 15 januari 2015 14:41

Is dit een wedstrijd 'om ter meest negatieve veralgemeningen maken' ?
Goed geprobeerd in ieder geval.

Dit ruikt weer naar het Vlaams Blok. In ieder geval is het geen verhaaltje die zou inspelen op de intelligentie van de bevolking! Het is een ongeinspireerde klaagzang, onsamenhangend, en compleet ongeloofwaardig bovendien! (ivm Kyoto en koolstofdioxide)

1 eventueel bewijs dat het niet geschreven is door 1 persoon:
Citaat:

Deze kreet zal waarschijnlijk niet alom gepubliceerd worden, behalve als wij het zelf doen.Dit is dus uw kans, om het verschil te maken.

morte-vivante 15 januari 2015 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loki (Bericht 7500949)
Dat is dan gezegd van de generatie die het meest heeft geprofiteerd. Ondankbare zeikers

2

Another Jack 15 januari 2015 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 7500850)

Kettingmail van een bejaarde loser (of iemand die zich voordoet als..).
Ondertussen al zo'n 10 keer in mijn mailbox gekregen.

geeuw

MultiMAN 15 januari 2015 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boeha (Bericht 7501142)
Dit ruikt weer naar het Vlaams Blok. In ieder geval is het geen verhaaltje die zou inspelen op de intelligentie van de bevolking! Het is een ongeinspireerde klaagzang, onsamenhangend, en compleet ongeloofwaardig bovendien!

Busted.

Bad Attila 16 januari 2015 07:27

Ik ben het kotsbeu dat mensen het kotsbeu zijn!

de vuile muilekoek 16 januari 2015 07:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loki (Bericht 7500949)

Al wat je zegt zijt ge zelf...:-)

de vuile muilekoek 16 januari 2015 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 7500850)

ik kan niet wachten om mee te doen... hopelijk komt het tot een burgeroorlog ... alle andev zie uw kans om nog es Rambo te spelen... :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-) gvd op onze ouwe dag ambiance maken ,er tegen aan gaan als da geen relal tv show gaat zijn ...:lol: grapje) allee

fred vanhove 16 januari 2015 07:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7502297)
ik kan niet wachten om mee te doen... hopelijk komt het tot een burgeroorlog ... alle andev zie uw kans om nog es Rambo te spelen... :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-) gvd op onze ouwe dag ambiance maken ,er tegen aan gaan als da geen relal tv show gaat zijn ...:lol: grapje) allee

Ik kijk door het raam en geen kat op straat te bespeuren.En dat zal de eerste 4 maanden niet anders zijn;-):-)

Loki 16 januari 2015 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7502288)
Al wat je zegt zijt ge zelf...:-)

Het spijt mij zeer, maar het is wel degelijk uw generatie die veel boter op het hoofd heeft en de kans om er iets van te maken volledig verkwanseld heeft. Een beetje aan de zijlijn lopen zagen en kreften omdat zijnen buur nen dikkeren auto heeft. De tv generatie, het toppunt van oppervlakkigheid. Bedankt voor de nest dat jullie achterlaten. Bedankt voor de staatsschuld. Bedankt om steeds weer de kalimero uit te hangen.. En ik kan zo nog enkele pagina's doorgaan.

Gewerkt? Jullie ouders hebben gewerkt, jullie vooral gedaan alsof!
Maar gezien uw reactie weet u dat ook wel.

fred vanhove 16 januari 2015 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loki (Bericht 7502342)
Het spijt mij zeer, maar het is wel degelijk uw generatie die veel boter op het hoofd heeft en de kans om er iets van te maken volledig verkwanseld heeft. Een beetje aan de zijlijn lopen zagen en kreften omdat zijnen buur nen dikkeren auto heeft. De tv generatie, het toppunt van oppervlakkigheid. Bedankt voor de nest dat jullie achterlaten. Bedankt voor de staatsschuld. Bedankt om steeds weer de kalimero uit te hangen.. En ik kan zo nog enkele pagina's doorgaan.

Gewerkt? Jullie ouders hebben gewerkt, jullie vooral gedaan alsof!
Maar gezien uw reactie weet u dat ook wel.

Jij had het vooral heel anders gedaan;-).....Allee vooruit ga nu maar wat werken ipv hier uw tijd te verprutsen en doe wat nuttigere dingen.....laat dat gezeur en gezaag maar over aan oudere en of zieke mensen....In mijn tijd had ik geen tijd hoor om uren voor een schermpje te lullen;-)

Loki 16 januari 2015 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7502357)
Jij had het vooral heel anders gedaan;-).....Allee vooruit ga nu maar wat werken ipv hier uw tijd te verprutsen en doe wat nuttigere dingen.....laat dat gezeur en gezaag maar over aan oudere en of zieke mensen....In mijn tijd had ik geen tijd hoor om uren voor een schermpje te lullen;-)

Tegenwoordig bestaat de smartphone...ben al bezig van vijf uur en zal tegen half zeven thuis zijn en dan doen we daar wat voort.

En ja, ik doe het anders...

fred vanhove 16 januari 2015 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loki (Bericht 7502379)
Tegenwoordig bestaat de smartphone...ben al bezig van vijf uur en zal tegen half zeven thuis zijn en dan doen we daar wat voort.

Zeer zeker had jij destijds je brugpensioen geweigerd...je vakantiegeld teruggestort...je vakantiedagen gaan werken....je goedkope lening geweigerd....je ziektedagen blijven werken....je index niet aanvaard....enz....je loonsverhoging ingeleverd.....jaja jaja jaja

En vroeger gingen de meeste mensen na hun uren bijwerken ipv te zeveren op een smartphone ....bijverdienen om iets op te bouwen.

Maar jij doet het anders....wat heb je eigenlijk al bewezen dan ? Buiten de generatie van uw ouders zwart maken ?

Loki 16 januari 2015 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7502567)
Zeer zeker had jij destijds je brugpensioen geweigerd...je vakantiegeld teruggestort...je vakantiedagen gaan werken....je goedkope lening geweigerd....je ziektedagen blijven werken....je index niet aanvaard....enz....je loonsverhoging ingeleverd.....jaja jaja jaja

Ik kan je maar enkel zeggen....ja dag snotneus.

Ik ben zelfstandige dus het meeste wat je daar opnoemt is niet van toepassing. Zoals ik al zei, ik doe het anders en trek mijn plan.

Mijn reactie gaat er trouwens over dat ik vind dat meneer geen reden heeft tot klagen, iets wat jij in je reactie eigenlijk beaamt.... Bedankt daarvoor.

fred vanhove 16 januari 2015 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loki (Bericht 7502379)

Gisteren heb je dan toch niet hard gewerkt want je hebt ongeveer om het halfuur posts liggen versturen ? Of werk jij niet tijdens weekdagen ? Niks nuttigers te doen op jouw leeftijd dan ? ga je zo de boel weer rechttrekken ?

Loki 16 januari 2015 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7502575)
Gisteren heb je dan toch niet hard gewerkt want je hebt ongeveer om het halfuur posts liggen versturen ? Of werk jij niet tijdens weekdagen ? Niks nuttigers te doen op jouw leeftijd dan ? ga je zo de boel weer rechttrekken ?

Doet er niet toe, er is niemand die voor mij moet opdraaien! Ik was trouwens onbetaald ziek.

fred vanhove 16 januari 2015 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loki (Bericht 7502574)
Ik ben zelfstandige dus het meeste wat je daar opnoemt is niet van toepassing. Zoals ik al zei, ik doe het anders en trek mijn plan.

Mijn reactie gaat er trouwens over dat ik vind dat meneer geen [b]reden heeft [/B]tot klagen, iets wat jij in je reactie eigenlijk beaamt.... Bedankt daarvoor.

Jij wel dan ?

fred vanhove 16 januari 2015 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loki (Bericht 7502581)
Doet er niet toe, er is niemand die voor mij moet opdraaien!

Kan nog komen ...roep niet te hard dat je nooit anderen zal nodig hebben...never say never

fred vanhove 16 januari 2015 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loki (Bericht 7502581)
Doet er niet toe, er is niemand die voor mij moet opdraaien! Ik was trouwens onbetaald ziek.

Oei toch niet te erg ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be