Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Wordt het oorlog ? De Tijd. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=21281)

ancapa 4 oktober 2004 06:50

Wordt het oorlog ? De Tijd.

Oorlogskas Vlaams Blok bedraagt 2,5 miljoen euro ! 8O

Met een oorlogskas van 2.553.223 euro eind dit jaar beschikt het Vlaams Blok over voldoende financiële armslag om een nieuwe partij te lanceren.

Dat schrijft de krant De Tijd zaterdag. 8O

Wanneer begint die oorlog ?
Wat is de aanleiding ?
Wat zijn de redenen die te beginnen ?

Syndicaten hebben wel een "strijdkas"... maar dit gaat wel erg ver in stigmatisering ! :evil:

Bhairav 4 oktober 2004 06:51

Hoe grotesk.

ancapa 4 oktober 2004 07:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Hoe grotesk.

De Tijd ? Daar kan ik toch niets aan doen ! 8O

Tzuvar Raemborr 4 oktober 2004 07:52

Jongens, jongens, wat een paniekvoetbal :rofl:

Het racisme "argument" zal afgedaan hebben, vanaf nu is het "stem niet voor het Vlaams Blok want die willen een oorlog beginnen" :lol:

Vlaanderen Boven 4 oktober 2004 08:10

Gewoon om een onnozele benaming...maar, okee, hang maar weer de arme verontwaardigde Blokker uit.

Musketo 4 oktober 2004 08:13

Kan iemand me uitleggen waar dit over gaat?!

ancapa 4 oktober 2004 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Gewoon om een onnozele benaming...maar, okee, hang maar weer de arme verontwaardigde Blokker uit.

studentikoze benadering zeker... :roll:

"'t is maar over het Vlaams Blok"... dan mag je overdrijven... :?

Tzuvar Raemborr 4 oktober 2004 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Kan iemand me uitleggen waar dit over gaat?!

Blijkbaar is het Blok in't geheim panzertanks en mitrailleurs aan't aankopen en staat de gewapende bestorming van Laken voor de deur.

Musketo 4 oktober 2004 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Blijkbaar is het Blok in't geheim panzertanks en mitrailleurs aan't aankopen en staat de gewapende bestorming van Laken voor de deur.

:rofl: Fools !

jan hyoens 4 oktober 2004 08:52

Citaat:

tedoemme tzuvar! Ge mocht da nog niet openbaar maken! :evil:

Tzuvar Raemborr 4 oktober 2004 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
tedoemme tzuvar! Ge mocht da nog niet openbaar maken! :evil:

Bwoh, ze kunnen er toch niks aan doen, l' armée belgique is failliet dankzij onze infiltrant Flahaut. Zelfs numeriek is onze VMO in de meerderheid, met hun proppeschieterkes gaan ze de bestorming niet tegen kunnen houden hoor.

Hoe was 't trouwens nog op trainingskamp? Achteraf toch wel spijt dat ik niet meegegaan ben. 'k hoor dat ze zelfs een paar echte negerkes hadden voor de karateles?

jan hyoens 4 oktober 2004 10:03

Citaat:

Bwoh, ze kunnen er toch niks aan doen, l' armée belgique is failliet dankzij onze infiltrant Flahaut. Zelfs numeriek is onze VMO in de meerderheid, met hun proppeschieterkes gaan ze de bestorming niet tegen kunnen houden hoor.

Hoe was 't trouwens nog op trainingskamp? Achteraf toch wel spijt dat ik niet meegegaan ben. 'k hoor dat ze zelfs een paar echte negerkes hadden voor de karateles?

de sniper-opleiding door luk vermeulen viel mee maar de politieke indoctrinatielessen waren iets te lang! Ga je volgend jaar mee op zomerkamp in Libië?

Kaal 4 oktober 2004 13:06

Dit is gewoon een letterlijke vertaling uit het Frans. In her Frans is "Trésor de guerre" een heel gewone uitdrukking. Zo zou men probleemloos kunnen schrijven dat Kerry een "trésor de guerre" heeft van x miljoen dollar om campagne te voeren tegen Bush. In La Libre Belgique van vandaag is er trouwens een stuk over het "trésor de giuerre " van het Blok.

De journalist van De Tijd werd beïnvloed door het Frans, of heeft een Franse bericht van AP of zo letterlijk vertaald. Niets aan de hand dus.

VlaamseBelg 4 oktober 2004 14:01

Citaat:

Aha, gaan ze toch nog nuttig worden? :-)

Wel opletten met zulke uitspraken, de nationale veiligheid zou wel eens kunnen denken dat ik banden heb met extreem rechts en ik weet niet of ik ooit nog naar het eurovisie songfestival wil.

Hans1 4 oktober 2004 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Oorlogskas Vlaams Blok bedraagt 2,5 miljoen euro ! 8O

Met een oorlogskas van 2.553.223 euro eind dit jaar beschikt het Vlaams Blok over voldoende financiële armslag om een nieuwe partij te lanceren.

Dat schrijft de krant De Tijd zaterdag. 8O

Wanneer begint die oorlog ?
Wat is de aanleiding ?
Wat zijn de redenen die te beginnen ?

Syndicaten hebben wel een "strijdkas"... maar dit gaat wel erg ver in stigmatisering ! :evil:

Jongens, er gaat meer belastinggeld naar die partij dan naar het koningshuis ! En alleen dat laatste is dan nog nuttig !

Piet Hein 4 oktober 2004 21:16

Ik steek nog liever mijn geld in brand dan dat aan de koning te geven.

Dorian 5 oktober 2004 01:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
Ik steek nog liever mijn geld in brand dan dat aan de koning te geven.

U vergeet dat ook de partijen door de belastingen van alle Belgen worden gefinancierd.

Welke zijn de bedragen van de "transfers" van de Franstaligen naar fascistische en separatistische partijen zoals het VB en dat dingetje ... hoe noem je dat nog ? Oh, ja ! de NVA ! :lol: Voor zover je dat een partij kan noemen.

Bhairav 5 oktober 2004 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
De Tijd ? Daar kan ik toch niets aan doen ! 8O

Het VB.

jan hyoens 5 oktober 2004 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Jongens, er gaat meer belastinggeld naar die partij dan naar het koningshuis ! En alleen dat laatste is dan nog nuttig !

Ik wil wel voor de helft van de dodaties aan het koningshuis lintjes gaan doorknippen en adeltitels uitdelen hoor!

jan hyoens 5 oktober 2004 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dorian
U vergeet dat ook de partijen door de belastingen van alle Belgen worden gefinancierd.

Welke zijn de bedragen van de "transfers" van de Franstaligen naar fascistische en separatistische partijen zoals het VB en dat dingetje ... hoe noem je dat nog ? Oh, ja ! de NVA ! :lol: Voor zover je dat een partij kan noemen.

hoeveel chromosomen 21 heb jij eigenlijk?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be